فدراسیون فوتبال: رییس فراکسیون ورزش مجلس کوشش های ما را زیر سوال برد!

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون فوتبال درباره اظهارات رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

فدراسیون فوتبال: رییس فراکسیون ورزش مجلس کوشش های ما را زیر سوال برد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با عنایت به اظهارات امروز رییس محترم فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی پیرامون مباحث مربوط به اساسنامه فدراسیون و به جهت تنویر افکار عمومی موارد ذیل به اطلاع می رسد؛

1-درباره مباحث مطروحه پیرامون اداره فدراسیون فوتبال با سرپرست و ارتباط آن با موضوع فیفا،آقای فروردین به شکل غیرمنصفانه کوشش های مجموعه فدراسیون فوتبال در صف و ستاد و همچنین مساعی هیات های فوتبال استان های کشور،باشگاههای کشور و سایر اعضای مجمع را زیر سوال برده است.

1-1در یک سال اخیر که بخش اعظم آن مقارن با ویروس منحوس و همه گیر کرونا بوده،فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با همراهی اجرا شده در ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال و ستاد ملی مبارزه با کرونا، خانواده فوتبال مسابقات لیگ برتر،لیگ یک،لیگ دو،لیگ سه فوتبال،لیگ های فوتبال و فوتسال بانوان،فوتبال ساحلی و ...را به انتها رساند و این در حالی است که در بسیاری از ورزش های دیگر و همچنین فدراسیون های بین المللی،مسابقات در این هنگام تعطیل شد و حتی تعیین نیست چه زمانی قرار است برگزار شود.

2-1در بحث تیم های ملی که مورد اشاره نماینده محترم مجلس شورای اسلامی است به اطلاع می رساند در همین مدت اردوهای تیم های ملی نوجوانان،جوانان و فوتسال با نهایت رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام رسید.

در بحث تیم ملی بزرگسالان فوتبال هم فدراسیون فوتبال به رغم محدودیت ها دو ملاقات تدارکاتی مناسب را در فیفادی آینده تدارک دیده که همگی نشان از برنامه ریزی فدراسیون فوتبال در ماههای اخیر دارد.موضوعی که از نگاه آن نماینده محترم به دور بوده است.

3-1 در بحث آموزش در کلیه سطوح مربیگری،داوری و حتی رسانه نیز چه به صورت متمرکز و حضوری و همچنین وبینار سراسری با حضور اساتید بین المللی برگزار گردید که در مجموع قریب به 10000 نفر حضور فعال داشته اند و اخبار آن به تفصیل در مطبوعات،خبرگزاری ها،صدا و سیما و ....منتشر شده است.

2-در بحث موارد مربوط به اساسنامه فدراسیون فوتبال،جای تعجب دارد که رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از پیگیری های متعدد فدراسیون فوتبال در این باره بی اطلاع است.

1-2فدراسیون فوتبال که سال گذشته در کمترین زمان ممکن قصد برگزاری انتخابات فدراسیون را در اسفندماه داشت چگونه به دنبال تعویق زمان انتخابات می تواند باشد؟

2-2در امسال هم در دومین جلسه هیات رییسه در مورخ 18 فروردین 99،نقشه راه مربوط به تدوین پیش نویس اساسنامه فدراسیون و قوانین انتخاباتی در هیات رییسه محترم تصویب و در زودتر از موعدهای قانونی به فیفا ارسال شد.

3-در بحث پیگیری موارد مربوطه، فدراسیون فوتبال پس از مکاتبات متعدد و مکالمات تلفنی در نهایت جلسه مبسوطی در شهریورماه به صورت وبینار با مدیران مرتبط در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت که این موضوع در سایت رسمی فدراسیون فوتبال هم اطلاع رسانی شد و تهمت عدم پیگیری به مسولان فدراسیون نیز ناصواب است.

4-جدا از این سرپرست فدراسیون فوتبال هم در وبیناری با رییس فیفا و رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرداد ماه امسال به صورت مستقل و صریح از جیانی اینفانتینو و شیخ سلمان پیگیر آخرین شرایط مربوط به تایید پیش نویس اساسنامه شده بود.

نماینده محترم بدون توجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال به شکل غیرمنتظره ای راه حل را در استعفای دسته جمعی کلیه مدیران فدراسیون فوتبال دانسته اند. درصورتی که هرگونه تصمیم گیری درباره هیات رییسه در چارچوب اساسنامه اختیار مجمع فدراسیون فوتبال است و دخالت اشخاص ثالت خارج از عرف و قانون تلقی می شود.

علی ایحال آنچه مسلم و مبرهن است فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران همیشه با رعایت قوانین و مقررات کشورمان و بر اساس اساسنامه فیفا به وظایف ذاتی خود حاکم به عمل بوده و است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62540

به "فدراسیون فوتبال: رییس فراکسیون ورزش مجلس کوشش های ما را زیر سوال برد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال: رییس فراکسیون ورزش مجلس کوشش های ما را زیر سوال برد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید