عملکرد بازیکنانم در حمله و دفاع خوب نبود، روز بد محسن فروزان بود

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، جرج لیکنز در کنفرانس خبری بعد از بازی با سپیدرود رشت با اشاره به اینکه اشتباهات بازیکنان تراکتورسازی سبب فزونی تیم سپیدرود رشت شد، اظهار کرد: امروز روز بد محسن فروزان بود.

عملکرد بازیکنانم در حمله و دفاع خوب نبود، روز بد محسن فروزان بود

وی با بیان اینکه بازی امروز سپیدرود رشت ما را شگفت زده کرد، اضافه نمود: روند این بازی مطابق بررسی هفته گذشته ما از این تیم نبود.

سرمربی تراکتور سازی ادامه داد: شرایط میزبانی برای ما به گونه ای رقم خورد که در این بازی 3 گل دریافت کردیم و این اولین بار بود که در لیگ سال جاری دروازه ما سه بار پیاپی باز شد.

وی با اشاره به اینکه این بازی برای تراکتور تمام شد از فردا به بازی های آینده در لیگ برتر تمرکز می کنیم، بیان نمود: هفته آینده دیدار حساسی داریم.

لیکنز در ادامه با بیان اینکه هنوز بازیکنان تراکتورسازی در حال و هوای سال نو هستند، اضافه نمود: متأسفانه از فرصت های به دست آمده به خوبی نتوانستیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این بازی غافلگیر شدیم، گفت: مسائل آماری همه چیز در این بازی نبود. همانطور که از قبل پیش بینی نموده بودم این بازی بسیار سخت و به مانند همه بازی ها برای ما مهم و بزرگ بود.

سرمربی تراکتورسازی با بیان اینکه هیچگاه قول قهرمانی نداده بودم و نگاه ما همچنان به آینده است، ادامه داد: ما در لیگ سال جاری 5 امتیاز از رقیبانمان عقب بوده و آنها را در نتایج گذشته جبران کردیم.

وی یاد آورشد: امروز ما در هم دفاع و هم حمله به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشته ایم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7945

به "عملکرد بازیکنانم در حمله و دفاع خوب نبود، روز بد محسن فروزان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد بازیکنانم در حمله و دفاع خوب نبود، روز بد محسن فروزان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید