طرح جامع بنادر کشور تا انتها شهریور نهایی می شود

به گزارش مهسان بلاگ، محمد راستاد، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در گردهمایی معاونان فنی و مهندسی این سازمان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش جدی در راستای کاهش و تعدیل مسائل گام برخواهیم داشت و تاکید جدی سازمان بنادر و دریانوردی بر اتمام هرچه سریع تر پروژه ها چه در حوزه ابنیه و چه در حوزه تجهیزات است و انتظار داریم که تحرک جدی در زمینه پیشرفت پروژه ها حاصل شود.

طرح جامع بنادر کشور تا انتها شهریور نهایی می شود

وی ادامه داد: باید وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در حوزه پیشرفت پروژه ها حاصل شده بود جبران شود و تاکید وزیر راه و شهرسازی نیز فعالیت جدی کارگاه ها بر اساس و مطابق پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و ما نیز تاکید داریم که کارگاه ها با تلاش جدی فعالیت کنند تا وقفه ایجاد شده جبران شود.

هیچ پروژه ای نباید دچار اخلال و تاخیر نشود

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه حداقل انتظار این است که در ادامه هیچ پروژه ای دچار اخلال و تاخیر نشود، گفت: علاوه بر پیشبرد کمی پروژه ها توجه به کیفیت مسئله بسیار مهمی است که باید مورد توجه مدیران بنادر کشور باشد.

راستاد همچنین به آخرین شرایط طرح جامع بنادر کشور، گفت: طرح جامع بنادر کشور در مرحله نهایی واقع شده است و به عنوان یک نقشه راه در راستای توسعه و پیشرفت بنادر ایران تا پایان شهریور ماه امسال نهایی می شود.

تشریح آخرین شرایط طرح تحول صنایع دریایی

راستاد در خصوص آخرین شرایط طرح تحول صنایع دریایی نیز، گفت: در خصوص حدود 70 میلیون یورو از بسته طرح تحول صنایع دریایی که تامین کننده آن صندوق توسعه ملی بود به جمع بندی رسیدیم مابقی آن نیز طی 2 هفته آینده معین تکلیف خواهد شد.

وی اضافه نمود: طرح تحول صنایع دریایی در حوزه تجهیزات دریایی بزرگترین پروژه سازمان در حوزه تامین تجهیزات دریایی است و مربوط به ماموریت های حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه دریایی خواهد بود.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47668

به "طرح جامع بنادر کشور تا انتها شهریور نهایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع بنادر کشور تا انتها شهریور نهایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید