طارمی، 3 پنالتی و 2 گل برای شکست الغرافه

به گزارش مهسان بلاگ، طارمی در الغرافه ادامه می دهد و خبری از جدایی هم نیست. او پس از درخشش در جام ملت ها، حالا دنبال درخشش و جبران در الغرافه است، به رغم نقدها بسیار در فوتبال قطر.

طارمی، 3 پنالتی و 2 گل برای شکست الغرافه

مهدی طارمی که در جام ملت های آسیا مهره موثر تیم ملی ایران بود و در پنج مسابقه 3 گل به ثمر رساند، با سرانجام شایعات درباره جدایی اش از الغرافه، به قطر بازگشت و با ادامه همکاری اش با این باشگاه، امروز برابر قطر اس. سی به میدان رفت.

الغرافه که هفته گذشته با فزونی مقابل الدحیل به قهرمانی در جام حذفی قطر رسیده بود، از ساعت 17 در ورزشگاه اختصاصی خود دیداری تدارکاتی مقابل قطر اس. سی برگزار کرد تا آماده ادامه لیگ ستارگان گردد.

تیم الغرافه که بازی را با ترکیب قاسم برهان، یوسف مفتاح، سعید الحاج، الیاس حسّانی، فهید الشمری، معاذ یحیی، ناصر الأحرق، ولادیمیر ویس، آندری، عثمان الیهری و مهدی طارمی شروع نموده بود، در نیمه اول با دو گل باخت و در دقیقه 55 سومین گل را از قطر اس. سی دریافت کرد.

در ادامه مسابقه الغرافه با درخشش مهدی طارمی درآستانه بازگشت به مسابقه بود، اما فرصت سوزی هم تیمی او اجازه نداد این اتفاق بیافتد و این تیم هر 3 گل خورده را جبران کند.

مهدی طارمی در زمان پیش بودن قطر اس. سی پیروز به دریافت پنالتی شد که ولادیمیر ویس آن را از دست داد، اما ستاره ایرانی الغرافه در دقایق 74 و 79 نیز باز هم توانست پنالتی بگیرد که این بار هر دو ضربه پنالتی را خود او توانست تبدیل به گل کند، اما در نهایت الغرافه بود که با نتیجه 3 بر 2 مقابل قطر اس. سی باخت.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5305

به "طارمی، 3 پنالتی و 2 گل برای شکست الغرافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی، 3 پنالتی و 2 گل برای شکست الغرافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید