ضعف شهرداری ها ناشی از تغییر مکرر شهردارهاست

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، منوچهر فخری امروز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، به زلزله سال گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به پس لرزه های متعدد از سال گذشته تا کنون باید خود را با این شرایط وفق دهیم.

ضعف شهرداری ها ناشی از تغییر مکرر شهردارهاست

وی با اشاره به ضعف های ساختاری و ماهیتی خاطر نشان کرد: شهرداریها باید بر آیین نامه ماده 100 نظارت داشته باشند اما متاسفانه شاهد هستیم که برخی از مهندسین در برخی منازل مسکونی که این آیین نامه ها رعایت نمی گردد اعلام می نمایند که 80 درصد از آیین نامه رعایت گردیده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه بیان داشت: شهرداریها در این خصوص وظیفه سنگینی برعهده دارند که در حوادثی که پیش می آید شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

وی در ادامه در خصوص پروژه تله کابین گفت: برای اجرای این قضیه به 100 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است که با تغییر پیمانکاری معین گردیده که این رقم به زیر 20 میلیارد تومان می رسد.

فخری اضافه کرد: بدون شک بخش خصوصی باید به این قضیه ورود پیدا کند چرا که شهرداری توانایی اجرای کار را نخواهد داشت به همین خاطر اتاق بازرگانی به این پروژه ورود پیدا نموده که تا کنون نتایج مطلوبی را در پی داشته است.

وی به ضعف عملکرد برخی شهرداریها اشاره نمود و ابراز داشت: این ضعف که در کل کشور هم مشاهده می گردد شاید به دلیل تغییر مداوم شهردارها باشد. مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا کوشش می گردد شهرداریها را از سلیقه محور بودن به برنامه محور بودن سوق دهیم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1481

به "ضعف شهرداری ها ناشی از تغییر مکرر شهردارهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف شهرداری ها ناشی از تغییر مکرر شهردارهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید