شرایط شرکت در آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، شبکه مدرسان نانو، آزمون توانمندی تدریس نانو را بهمن 98 برگزار می نماید که این آزمون شامل دو مرحله ارزیابی علمی و مصاحبه تدریس خواهد بود.

شرایط شرکت در آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، شبکه مدرسان فناوری نانو با هدف شناسایی و پرورش متخصصین توانمند با عنوان مدرس نانو، آزمون های توانمندی تدریس نانو را برگزار می نماید. رویکرد این شبکه ایجاد بستری برای آموزش و ترویج علم و فناوری نانو در ایران توسط افراد متخصص و توانمند در دو حوزه فناوری نانو و تدریس است؛ مدرسان نانو به وسیله شرکت در آزمون های اعلام شده و کسب حدنصاب های لازم به عضویت این شبکه در می آیند.

شانزدهمین دوره آزمون توانمندی تدریس نانو با رویکردی جدید، بهمن ماه 1398 برگزار می گردد. این آزمون مشتمل بر دو مرحله است که مرحله اول جهت ارزیابی علمی و در تاریخ 24 بهمن ماه برگزار می گردد. این آزمون به صورت ترکیبی چهارگزینه ای و تشریحی بوده و به صورت حضوری و در تهران برگزار خواهد شد. منابع این آزمون، حدود 40 مقاله از مجموعه مقالات سایت آموزش نانو، به همراه کتاب محصولات نانو ساخت ایران است.

داوطلبانی که حداقل 70 درصد از نمره آزمون علمی حضوری را کسب نمایند، واجد شرایط ورود به مصاحبه تدریس (مرحله دوم) می شوند؛ مصاحبه ها به دو صورت حضوری و آنلاین و در هفته اول اسفند ماه برگزار خواهد شد. فرایند برگزاری مصاحبه، مشابه مصاحبه آزمون تدریس نهمین مسابقه ملی، شامل ارائه یک تدریس ده دقیقه ای برای مخاطبین دانشجو به صورت عمومی توسط شرکت نمایندگان و 10 الی 15 دقیقه پرسش و پاسخ با داوران خواهد بود.

توانمندی تدریس، تراز تدریس (الف، ب. یا ج) و حوزه تدریس (دانش آموزی/دانشجویی) داوطلبان در جلسه مصاحبه و بر اساس شاخص های جلسه مصاحبه (تسلط بر مفاهیم علمی، مهارت های فردی و مهارت های کلاس داری)، ارزیابی و تعیین خواهد شد.

به شرکت نمایندگانی که حدنصاب های لازم را در جلسه مصاحبه کسب نمایند، گواهی توانمندی تدریس اعطا می گردد و این افراد می توانند به عنوان مدرس نانو و بر اساس حوزه تدریس خود (دانش آموزی/دانشجویی)، با نهاد های ترویجی فعال نانو در برگزاری رویداد های آموزشی همکاری داشته باشند.

شرکت نمایندگان آزمون تدریس

شرکت در آزمون توانمندی تدریس برای عموم علاقه مندان آزاد است. همچنین همه مدرسان نانو علاقه مند به ارتقای تراز و حوزه تدریس یا تمدید گواهی تدریس خود، می توانند در این آزمون تدریس شرکت نمایند؛ تزار و حوزه اکتسابی در این آزمون، به عنوان تراز و حوزه تدریس مدرسان لحاظ خواهد شد.

کلیه مدرسانی که گواهی تدریس خود را قبل از آزمون شهریور 98 دریافت کرده اند و گواهی ایشان تا انتها سال 98 اعتبار دارد، جهت تمایل به ادامه فعالیت لازم است در آزمون تدریس بهمن ماه شرکت نمایند.

ثبت نام در آزمون

علاقه مندان می توانند در بازه زمانی اول دی ماه لغایت 15 بهمن ماه به وسیله کارتابل شخصی خود در سایت ستاد نانو در این آزمون ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است که هزینه شرکت در آزمون توانمندی تدریس 50 هزار تومان است و داوطلبان آزمون توانمندی تدریس نانو، پس از ثبت نام در آزمون و پرداخت هزینه ثبت نام، می توانند در آزمون شرکت نمایند.

شرکت نمایندگان توجه داشته باشند که اطلاعات مندرج اعم از کد ملی، شماره تماس، ایمیل، تصویر پروفایل و سایر موارد را در صورت احتیاج اصلاح و به روز نمایند. تمامی مکاتبات و هماهنگی ها و مستندسازی های آزمون بر اساس اطلاعات درج شده صورت خواهد گرفت.

در صورت مغایرت اطلاعات درج شده در پروفایل با اطلاعات شخصی داوطلب، از شرکت در آزمون جلوگیری به عمل خواهد آمد.

منابع آزمون

منابع آزمون توانمندی تدریس حدود 40 مفاله از مجموعه مقالات سایت آموزش فناوری نانو است که در ادامه عناوین آن ها قید شده است؛ علاوه بر مقالات منتخب، کتاب محصولات نانو ساخت ایران نیز به عنوان منابع آزمون توانمندی تدریس نانو معرفی می گردد. کتاب محصولات از لینک زیر قابل دریافت است:

دریافت کتاب محصولات نانو ساخت ایران

لازم به ذکر است سؤالات مطرح شده از کتاب محصولات نانو ساخت ایران کلی و بر اساس کاربردها، مکانیزم ها و فرایند ها بوده و از اسامی شرکت ها و برند ها و جزییات مرتبط با شرکت ها سؤالی طرح نخواهد شد.

در صورت وجود سؤال یا مشکل در ثبت نام، با ایمیل [email protected] یا تلگرام شماره 09025555438 مکاتبه کرده یا با شماره های 02166515433 و 09025555438 تماس حاصل فرمایید.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31401

به "شرایط شرکت در آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط شرکت در آزمون توانمندی تدریس نانو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید