شاه کلید سرمایه گذاری تعامل با کشورهای جهان است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر جمعه ای ظهر پنج شنبه در همایش سرمایه گذاری ایران بابیان اینکه سرمایه گذاری با تعامل بین المللی و اتخاذ استراتژی واحد اتفاق می افتد، تأکید کرد: شاه کلید سرمایه گذاری تعامل با کشورهای جهان است بنابراین برای تحقق این مقصود می بایست به اقتصاد جهانی نزدیک تر شد و برای جذب سرمایه گذاران خارجی کوشش کرد.

شاه کلید سرمایه گذاری تعامل با کشورهای جهان است

وی بابیان اینکه دولت و بخش خصوصی با تعامل یکدیگر باید زمینه حضور سرمایه گذاران را فراهم نمایند، اضافه کرد: قطعاً رسیدن به این هدف از توان یک دستگاه خارج است و همه ارکان نظام باید برای تحقق این سرمایه گذاری کوشا باشند.

ضرورت برون رفت از بهم ریختگی اقتصادی

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه به هم ریختگی اقتصادی در برنامه های اقتصادی به نفع کشور نیست، ابراز داشت: زمانی امکان رشد و توسعه یک کشور فراهم می گردد که حرکت یکپارچه بر اساس استراتژی واحد را ببینیم و درعین حال نیز اهداف جامعه جهانی نیز دنبال گردد.

جمعه ای ضمن بیان اینکه با کنار گذشتن جامعه جهانی نمی توان انتظار تحقق برنامه های توسعه ای را در کشور داشت، توضیح داد: اراده ملی و وفاق جمعی و دنبال کردن هدفی واحد تنها راهگشای جذب سرمایه گذاران خارجی خواهد بود.

وی اضافه کرد: مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مرتبط با یکدیگر هستند و باید همه آن ها به صورت منظومه مورد بازبینی واقع شوند و از سوی دیگر برای اتصال حلقه های بین این زنجیره می بایست کوشش های بیشتری صورت گیرد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2343

به "شاه کلید سرمایه گذاری تعامل با کشورهای جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه کلید سرمایه گذاری تعامل با کشورهای جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید