سهراب باید پیروز گردد

به گزارش مهسان بلاگ، فدراسیون جهانی وزنه برداری در گزارشی ویژه روی خروجی سایت خودنوشت: ستاره 96 کیلویی ایران یعنی سهراب مرادی در وزن جدیدش بدون شک باید پیروز گردد.

سهراب باید پیروز گردد

به گزارش خبرنگاران ، فدراسیون دنیای وزنه برداری در گزارشی شاخص ترین وزنه برداران حاضر در اوزان مختلف مسابقات دنیای 2018 را معرفی کرد، ولی در مورد ستاره 96 کیلویی ایران تاکید داشت که سهراب مرادی در وزن جدیدش بدون شک باید پیروز گردد. سایت فدراسیون دنیای نوشت: با اعلام فهرست وزنه برداران تاحدودی می توانیم حدس بزنیم باید در این 10 روز که مسابقات برگزار می گردد، چشمانمان به دنبال رقابت کدام وزنه برداران باشد. البته انتخاب جذاب ترین رقابت آسان نیست زیرا 604 ورزشکار (283 زن و 321 مرد) از 88 کشور می خواهند توانایی های خود را به نمایش بگذارند. ما لیستی از بزرگترین وزنه بردارانی را داریم که در مسابقات قهرمانی دنیا 2018 وزنه می زنند. سایت فدراسیون دنیای وزنه برداری در این خصوص تاکید دارد: سهراب مرادی رکورددار دنیا و قهرمان دنیا و المپیک، در دسته 96 کیلوگرم باید برنده گردد. با این حال می توان به نفراتی چون فارس الباخ از قطر قهرمان جوانان دنیا و جاناتان ماسکوئرا از کلمبیا نفر دوم جوانان دنیا هم اشاره نمود که از چهره های شاخص این وزن هستند. البته تیان تائو چینی هم که نقره المپیک ریو را در کارنامه دارد از شانس بالایی برای کسب مدال برخوردار است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2565

به "سهراب باید پیروز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب باید پیروز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید