سهام آسیایی افت کردند، تجربه کمترین ارزش سهم در 14 ماه اخیر

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، روز چهارشنبه، در حالی که اعتماد به نفس سرمایه گذاران با دور جدیدی از تهدیدات تعرفه ای که مناقشات تجاری آمریکا-چین را تشدید می نماید، کاهش یافته است، سهام آسیایی به پایین ترین سطح 14 ماهه خود افت کرد.

سهام آسیایی افت کردند، تجربه کمترین ارزش سهم در 14 ماه اخیر

تاجران پیش بینی می نمایند پس از رشد بازارهای وال استریت در معاملات دیشب، شاخص های اروپایی امروز بدون تغییر یا در مقادیری بالاتر باز شوند. فوتسی انگلیس بدون تغییر کار خود را شروع می نماید، در حالی که داکس آلمان 0.15 درصد و کاک فرانسه 0.25 درصد بالاتر، کار خود را شروع خواهند کرد.

گستره ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام اس سی آی، بدون سهام ژاپن، 0.3 درصد از ارزش خود را از دست داد و به پایین ترین سطح از جولای 2017 تا کنون رسید.

شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ، 0.4 درصد افت کرد و کامپوزیت شانگهای 0.3 درصد پایین آمد.

شاخص نیکی ژاپن 0.4 درصد نزول کرد و سهام استرالیا 0.1 درصد از ارزش خود را از دست داد، در حالی که کوسپی کره جنوبی هم با افتی 0.3 درصدی روبرو شد.

حال و هوای بازارها با افزایش تنش های لفظی بین مقامات چین و آمریکا که مناقشات تجاری دو طرف را تشدید نموده است، افت کرد و توجه به دارایی های ریسکی تر (سهام) را کاهش داد.

با این حال هنوز بازارها از خود مقاومت نشان می دهند؛ این در حالی است که در معاملات دیشب وال استریت جهش سهام اپل، بخش تکنولوژی را بالا آورد و افزایش 2 درصدی قیمت های نفت، سهام مرتبط با انرژی را تقویت کرد.

در بازارا ارز، دلار 0.1 درصد در برابر سبد ارزهای مهم دنیا تضعیف شد و به نرخ 95.174 واحد رضایت داد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1337

به "سهام آسیایی افت کردند، تجربه کمترین ارزش سهم در 14 ماه اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام آسیایی افت کردند، تجربه کمترین ارزش سهم در 14 ماه اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید