سعید فتاحی: ایران پیشنهاد جدایی تقویم مسابقات شرق و غرب آسیا را به AFC ارائه کرد

به گزارش مهسان بلاگ، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد کردیم تقویم مسابقاتی شرق و غرب این قاره از یکدیگر جدا شوند. - اخبار ورزشی -

سعید فتاحی: ایران پیشنهاد جدایی تقویم مسابقات شرق و غرب آسیا را به AFC ارائه کرد

به گزارش خبرنگاران ، سعید فتاحی در گفت و گو با سایت سازمان لیگ گفت: در جلسه کمیته مسابقات AFC که امروز برگزار گردید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و حیدر بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ حضور داشتند و در این نشست ما پیشنهاد کردیم تقویم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برای سال های 2021 و 2022 از یکدیگر جدا شوند و در واقع به دلیل مشکلاتی که تقویم کنونی لیگ قهرمانان برای کشورهای غرب آسیا دارد در آینده تقویم مسابقاتی لیگ قهرمانان در این دو منطقه از یکدیگر مجزا باشد. اعلام برخی تغییرات اعمال شده در لیگ قهرمانان آسیا 2019

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه نمود: این پیشنهاد ما با استقبال کشورهای غرب آسیا به خصوص قطر و امارات روبه رو شد و قرار است این پیشنهاد را به صورت کتبی به AFC ارایه بدهیم تا در جلسه ماه مارس 2019 در این مورد تصمیم گیری گردد.

فتاحی توضیح داد: در تقویم کنونی مسابقات، باشگاه های غرب آسیا به دلیل وقفه های زیاد در مسابقات و تداخل آن با دو فصل مسابقاتی متضرر می شوند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3152

به "سعید فتاحی: ایران پیشنهاد جدایی تقویم مسابقات شرق و غرب آسیا را به AFC ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید فتاحی: ایران پیشنهاد جدایی تقویم مسابقات شرق و غرب آسیا را به AFC ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید