سعید علی حسینی: خداحافظی بهداد غافلگیرم کرد

به گزارش مهسان بلاگ، سعید علی حسینی نایب قهرمان وزنه برداری بازی های آسیایی با تمجید از عملکرد عالی بهداد سلیمی در رقابت دسته فوق سنگین معتقد است که از خداحافظی غیرمنتظره بهداد غافلگیر شد.

سعید علی حسینی: خداحافظی بهداد غافلگیرم کرد

به گزارش خبرنگاران ، سعید علی حسینی نایب قهرمان وزنه برداری بازی های آسیایی با تمجید از عملکرد عالی بهداد سلیمی در رقابت دسته فوق سنگین معتقد است که از خداحافظی غیرمنتظره بهداد غافلگیر شد. سعید علی حسینی نایب قهرمان وزنه برداری بازی های آسیایی با تمجید از عملکرد عالی بهداد سلیمی در رقابت دسته فوق سنگین معتقد است که از خداحافظی غیرمنتظره بهداد غافلگیر شد. سعید علی حسینی بعد از کسب مدال نقره بازی های آسیایی می گوید:خدا را شکر می کنم توانستم به این مدال برسم. همه چیز برای من خوب بود. مسابقه خیلی خوب بود. بچه های ما همه با غیرت بودند.

دارنده نشان نقره وزنه برداری دنیا در خصوص وزنه آخر که از دستش افتاد تاکید می نماید: نتوانستم وزنه را بلند کنم. این مسائل پیش می آید . مدال نقره بازی های آسیایی هم قطعا خیلی ارزشمند است و من خوشحالم که به این مدال ارزشمند رسیدم. بهداد هم که امروز عالی بود. در جریان خداحافظی او نبودم. مخلص همه مردم هستم و دستشان را می بوسم.

5، 1

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 702

به "سعید علی حسینی: خداحافظی بهداد غافلگیرم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید علی حسینی: خداحافظی بهداد غافلگیرم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید