سخنگوی فدراسیون فوتبال: بهاروند و طالقانی کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی به پرونده نمی دانستند، آرای صادره معتبر نیست!

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: انتشار هرگونه رأی قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: بهاروند و طالقانی کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی به پرونده نمی دانستند، آرای صادره معتبر نیست!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: صرف نظر از تصمیم کمیته اخلاق در فدراسیون در اتفاقات مسابقه فینال جام حذفی در اهواز، مسئول برگزاری مسابقه و مقامات اجرایی در سازمان لیگ کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی نمی دانسته و به همین علت این عزیزان جهت ارائه توضیحات در کمیته اخلاق حضور نیافتند. مقامات اجرایی سازمان لیگ معتقدند اتفاقات مسابقه مذکور از جمله تأخیر در آغاز مسابقه و نیز امتناع مسئولیتی تیم میهمان از برگزاری مسابقه مجموعه از موارد نقض مقررات بازی است که در صلاحیت کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: مراتب این امر در کمیته استیناف آنالیز و اعتراض بهاروند، طالقانی و فتاحی به عدم صلاحیت کمیته اخلاق در کمیته استیناف آنالیز خواهد شد که در نتیجه مرجع صالح رسیدگی توسط این کمیته معین و موضوع آنالیز می گردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد رأی کمیته اخلاق گفت: اینگونه اختلافات در مراجع قضایی در مورد صلاحیت رسیدگی، امر طبیعی است. در انتها متذکر می شوم انتشار هرگونه رأی قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

علوی درباره انتشار خبر تغییر سازمان لیگ به کمیته مسابقات گفت: چنینی تصمیمی در راستای برنامه فدراسیون فوتبال نیست.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11908

به "سخنگوی فدراسیون فوتبال: بهاروند و طالقانی کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی به پرونده نمی دانستند، آرای صادره معتبر نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون فوتبال: بهاروند و طالقانی کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی به پرونده نمی دانستند، آرای صادره معتبر نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید