زمان مصاحبه کنکور دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبایی تعیین شد

به گزارش مهسان بلاگ، دانشگاه علامه طباطبایی طی اطلاعیه ای از بازه زمانی برگزاری مجازی مصاحبه کنکور دکتری 1400 اطلاع داد.

زمان مصاحبه کنکور دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبایی تعیین شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org دانشگاه علامه طباطبائی برای برگزاری مرحله دوم این آزمون پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت خود اطلاعیه داد.

براین اساس پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز نیمه متمرکز دوره دکتری در دانشگاه علامه طباطبایی باید از 19 تا 26 خردادماه 1400 در مصاحبه کنکور دکتری این دانشگاه شرکت نمایند.

لازم به ذکر است؛ از تاریخ نوزدهم لغایت بیست و ششم خردادماه امسال از متقاضیان مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری، طبق روز و ساعت اعلام شده در کارت آزمون، مصاحبه به عمل خواهد آمد؛ لذا داوطلبان ملزم به مطالعه دقیق اطلاعیه و رعایت نکات ذکر شده و ثبت نام مطابق زمانبندی اعلام شده جهت شرکت در مصاحبه به صورت آنلاین (برخط) و تصویری هستند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86345

به "زمان مصاحبه کنکور دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبایی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان مصاحبه کنکور دکتری 1400 دانشگاه علامه طباطبایی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید