دیده بان حقوق بشر: زندان های بحرین به کانون کرونا تبدیل می شود

به گزارش مهسان بلاگ، سازمان دیده بان حقوق بشر از دولت بحرین خواست که زندانیان این کشور را برای جلوگیری از مبتلا شدن احتمالی آنها به بیماری کرونا آزاد کند.

دیده بان حقوق بشر: زندان های بحرین به کانون کرونا تبدیل می شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، فیل رابرتسون معاون مدیر بخش آسیا در سازمان دیده بان حقوق بشر در مصاحبه با موسسه دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس گفت: ما از تمامی دولت های سراسر جهان می خواهیم زندانیان سیاسی را آزاد کنند، تا از ازدحام زندانی ها کاسته شود . زیرا زندان ها می توانند کانون های عفونی باشند که تعداد زیادی از زندانیان و بازداشت شدگان را تحت تأثیر قرار می دهد.

رابرتسون با تأکید بر بازدید مؤسسه ملی حقوق بشر از زندان های حقوق بشر و اظهارات ماریا کوری رئیس زندان، بیان نمود: اسناد بسیاری وجود دارد که نشان می دهد زندانهای بحرین به حقوق بشر احترام نمی گذارند. وی اضافه کرد که این یک بازی توسط مقامات بحرین است و حقیقت این است که نقض حقوق بشر در زندان ها همچنان ادامه دارد.

رابرتسون با تأکید بر اینکه زندانیان سیاسی باید آزاد شوند، توضیح داد که آنها در بیشتر مواقع برای دفاع از حقوق خود محکوم شده اند و به دلیل ویروس کرونا نباید با مجازات احتمالی اعدام روبرو شوند.چرا که ویروس کرونا زندان ها را مبتلا خواهد کرد و خسارت های بسیاری به بار می آورد.

وی همچنین اضافه کرد: زندانیان سیاسی در زندان های بحرین باید آزاد شوند و مستحق بیماری و مرگ احتمالی با ویروس کرونا نیستند.

کننده دیده بان حقوق بشر در ادامه اظهارات خود مبنی بر اینکه زندانی بودن رهبران فعالان سیاسی جامعه آسیبی به خود دولت بحرین است، تأکید کرد: این افراد باید آزاد شوند و در خدمت جامعه خود باشند، و باید به آن ها اجازه داده شود تا صحبت کنند، نظرات خود را بیان کنند و از حقوق بشر حمایت کنند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45924

به "دیده بان حقوق بشر: زندان های بحرین به کانون کرونا تبدیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیده بان حقوق بشر: زندان های بحرین به کانون کرونا تبدیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید