دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آبان مشخص شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی آبان دو دیدار تدارکاتی پیش رو خواهد داشت. تیم ملی فوتبال ایران ابتدا روز پنجشنبه 22 آبان در ورزشگاه اسیم فرهاتوویچ سارایوو به مصاف تیم ملی بوسنی خواهد رفت.

دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آبان مشخص شد

همچنین بر اساس اعلام بخش رسانه ای باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، ایران در فیفادی 27 آبان هم دیداری تدارکاتی با تیم ب در تهران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگاران، هنوز مشخص نیست که آیا قرار است دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علاوه بر تیم اصلی، تیم دیگری به نام ب تشکیل بدهد و یا این مسابقه یک فوتبال درون تیمی بین بازیکنان ایران و یا حتی بازی با تیم امید کشورمان است.

این در حالی است که با اعلام باشگاه زنیت، سردار آزمون هم به این اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است؛ بازیکنی که دو دیدار گذشته زنیت در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان آسیا را به دلیل مسئله ای که در گلویش داشت از دست داده بود.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت اسکوچیچ چندی پیش با تیم ملی ازبکستان بازی محبت آمیز انجام داد که پیروز شد این حریف خود را شکست بدهد. بازی تدارکاتی ایران و مالی هم به خاطر ابتلای چند بازیکن مالی به کرونا لغو شده بود.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66954

به "دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آبان مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین حریف تدارکاتی تیم ملی فوتبال در آبان مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید