دومین تور طبیعت گردی در تعطیلات نوروز سال 98 وارد شهرستان بانه شد

به گزارش مهسان بلاگ، دومین تور طبیعت گردی به منظور بازدید از مناطق مختلف شهرستان بانه وارد این شهرستان شد.

دومین تور طبیعت گردی در تعطیلات نوروز سال 98 وارد شهرستان بانه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی بانه با بیان اینکه، شهرستان بانه توان و ظرفیت زیادی در حوزه گردشگری طبیعی دارد، گفت: با ظرفیت هایی که شهرستان در این حوزه دارد قطعا رویکرد جدید حوزه سرمایه گذاری و گردشگری اداره میراث فرهنگی بانه در بخش طبیعت گردی،گردشگری روستایی و بوم گردی خواهد بود.

او با اعلام اینکه این تور با همکاری هتل 3 ستاره داوینکو بانه و آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری در تهران، برگزار شد، اضافه نمود: این تور طبیعت گردی در مدت اقامت 3 روزه، از جاذبه های طبیعی و روستاهای هدف گردشگری شهرستان بازدید خواهند کرد.

رحیمی خواه گفت: در طول سفر از گشت های مهیج آفرود با لحاظ نمودن صیانت از محیط زیست در مسیرهای معین شده طبیعت بانه بهرمند خواهند شد. و مسافران خواهند توانست ضمن لذت از طبیعت بکر و زیبای منطقه با آداب و رسوم، غذاهای محلی، و پتاسیلهای گردشگری شهرستان آشنای پیدا کند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15621

به "دومین تور طبیعت گردی در تعطیلات نوروز سال 98 وارد شهرستان بانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین تور طبیعت گردی در تعطیلات نوروز سال 98 وارد شهرستان بانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید