دولت آمریکا آشکارا تصمیم گرفته است تا استارت نو را تمدید نکند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام نمود که دولت کنونی آمریکا تصمیم گرفته است تا پیمان کنترل تسلیحات هسته ای میان مسکو- واشنگتن موسوم به استارت نو را تمدید نکند.

دولت آمریکا آشکارا تصمیم گرفته است تا استارت نو را تمدید نکند

معاون وزیر خارجه روسیه در این باره تأکید کرد که واشنگتن پیشنهاد مسکو مبنی بر تمدید این پیمان را نامطلوب و حتی غیرقابل قبول می داند.

این در حالیست، 25 مهر ماه امسال ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خطاب به آمریکا پیشنهاد کرد: پیمان استارت نو بدون هیچ پیش شرطی یک سال دیگر تمدید گردد.

لازم به ذکر است، در آگوست سال 2019 میلادی آمریکا در اقدامی خصمانه از پیمان منع فراوری موشک های هسته ای میان برد (INF) با روسیه خارج شد و لذا پیمان جدید کاهش تسلیحات راهبردی موسوم به استارت نو (New START) تنها توافق به جامانده میان دو کشور در این راستا به شمار می آید؛ پیمانی که در ماه فوریه سال 2021 منقضی خواهد شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 68554

به "دولت آمریکا آشکارا تصمیم گرفته است تا استارت نو را تمدید نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت آمریکا آشکارا تصمیم گرفته است تا استارت نو را تمدید نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید