دفاعیه شجاع خلیل زاده: غیبتم ربطی به آن مصاحبه دروغین ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، کدام عقل سلیمی می پذیرد در روزی که سیدجلال حسینی کاپیتان خوب ما مصدوم شده و جایش در تیم خالی است، من هم خودم را به مصدومیت بزنم و به مسجدسلیمان نروم؟

دفاعیه شجاع خلیل زاده: غیبتم ربطی به آن مصاحبه دروغین ندارد

پرسپولیس به یکباره چنان آشفته شد که از هر طرف نگاهش می کنیم، یک مشکل چشم مان را می گیرد. مسائل اقتصادی البته عادتِ همواره این تیم و تمام فوتبال ایران است اما انتظار نداشتیم که تیم برانکو در نیمه دوم فصل هم با مشکل کمبود بازیکن دست به گریبان باشد. اتفاقی که رخ داد و پرسپولیس بدون دو مدافع مرکزی اش به مسجدسلیمان رفت. آنهم در حالی که هیچ بازیکن متخصصی برای جانشینی سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در اختیار نداشت.

مصدومیت کاپیتان در بازی حذفی هفته پیش برابر پدیده رخ داد و از همان موقع معلوم بود که به بازی با نفت نمی رسد اما مصدومیت شجاع همه را به شک انداخته. از یک طرف بحث پول را وسط کشیدند و از طرف دیگر، ماجرا را به مصاحبه ای که بعد از بازی با فولاد از شجاع خلیل زاده منتشر و البته به دست خودِ او تکذیب شد، ربط دادند. شائبه دوم اما جدی تر مورد بحث نهاده شد و برخی از رسانه ها آشکارا مدعی شدند که مدافع پرسپولیس به دلیل انتشار مصاحبه اش در فضای مجازی (همانی که شجاع جعلی خوانده و تکذیبش نموده بود) و از ترس ایجاد درگیری و رخ دادن اتفاقات ناگوار به مسجدسلیمان نرفته و ماجرای مصدومیت او صحت ندارد.

خلاصه کار را به جایی رساندند که شجاع مجبور شد به شایعه ها واکنش نشان دهد. او یک بار دیگر آن مصاحبه را تکذیب و تاکید نموده که نرفتنش به مسجدسلیمان هیچ دلیلی جز مصدومیت ندارد: متاسفانه صبح امروز مطلبی در یکی از رسانه ها دیدم که واقعا خجالت آور بود. مطرح کردن چنین مطالبی واقعا زشت است و مسئولان این رسانه باید به کارهایی که انجام می دهند، فکر نمایند. عنوان نموده اند که من به خاطر انتشار یک مصاحبه جعلی به مسجدسلیمان نرفتم اما کدام عقل سلیمی می پذیرد در روزی که سیدجلال حسینی کاپیتان خوب ما مصدوم شده و جایش در تیم خالی است، من هم خودم را به مصدومیت بزنم و به مسجدسلیمان نروم؟ مگر پرسپولیس تیم کوچکی است که یک بازیکن پایش را بگیرد و به بهانه مصدومیت تیم را همراهی نکند؟ نه من و نه هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس هرگز چنین کاری نخواهیم کرد.

شجاع سپس در تکذیب آن مصاحبه جنجالی که پیش تر هم تکذیبش نموده بود، گفته: همان موقع که این صحبت های جعلی از قول من در فضای مجازی منتشر شد، من این موضوع را قویاً تکذیب کردم و در چند مصاحبه گفتم که این حرف ها دروغ است و برای من نیست. حتی مردم فهیم و خوب مسجدسلیمان هم می دانند که این حرف ها حرف های من نبوده اما متاسفانه برخی ها برای دیده شدن دست به هر کاری می زنند. این بار هم از قول من آن مطالب دروغین و صحبت های کذب منتشر کردند.

مدافع پرسپولیس در ادامه صحبت هایش که بیشتر به یک دفاعیه شبیه است، دوباره تکرار نموده که مصدومیتش واقعی است و هرگز به هیچ دلیل و بهانه ای خود را به مصدومیت نخواهد زد: پرسپولیس تیمی بزرگ با میلیون ها طرفدار است و در این تیم شما نمی توانید پای خودتان را بگیرید و خودتان را به مصدومیت بزنید. آنهم در حالی که مربی بزرگی مثل برانکو بالای سر تیم است. من هم آدمی نیستم که بخواهم به تیمم خیانت کنم و خودم را به مصدومیت بزنم. فقط بدشانسی آوردم و بدموقعی مصدوم شدم اما از همین جا برای هم تیمی ها و مربیانم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتوانند با دست پر به تهران برگردند.

11 - 270 - 220

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5783

به "دفاعیه شجاع خلیل زاده: غیبتم ربطی به آن مصاحبه دروغین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاعیه شجاع خلیل زاده: غیبتم ربطی به آن مصاحبه دروغین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید