در اینستای ستاره های خارجی؛ سلبریتی ها و پیشواز هالووین

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: اینستاگرام، این روز ها تبدیل به دفترچه خاطرات تصویری خیلی ها شده است. بسیاری از چهره های شناخته شده دنیای هنر و ورزش هم، از این طریق با طرفداران خود در دورترین نقاط دنیا در ارتباط هستند. از سوی دیگر سعی دارند با این روش طرفداران بیشتری نیز برای خود دست و پا نمایند که این نیز خود به یک رقابت حیثیتی میان سلبریتی های قرن 21 تبدیل شده است.

در اینستای ستاره های خارجی؛ سلبریتی ها و پیشواز هالووین

حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند، توجه رسانه ها و مردم به آن ها جلب می گردد و شهرت بیشتری نیز برای آن ها به ارمغان می آورند. در این سری مطالب ما سعی داریم به طور هفتگی گزیده ای از عکس های چهره های محبوبتان را با شما به اشتراک بگذاریم.

جام طلایی جنجال این هفته را هم مثل خیلی از هفته های دیگر باید اهدا کنیم به جاستین بیبر، همسرش هیلی و دوست دختر سابقش سلنا گومز. جاستین بیبر در این هفته، عکس شیری را که می بینید در اینستاگرامش گذاشته که عده زیادی می گویند واکنشی به اتفاقات اخیر بوده است. حالا اگر می خواهید بدانید که دقیقا چه اتفاقی افتاده، عکس بعدی را ببینید.

سلنا هم این هفته، مجموعه عکس هایی از خودش در اینستا گذاشته و زیر آن نوشته: عکس های محبوب من از حضورم در پشت صحنه کار. هفته پیش گفتیم که سلنا آهنگ جدیدش را بالاخره منتشر نموده، اما فکر نمی کردیم که این آهنگ انقدر جنجال به دنبال داشته باشد. متن آهنگ سلنا به گونه ای بوده که تقریبا همه متفق القول می گویند که طرف حسابش جاستین بوده است.

سلنا در این آهنگ گفته که تو به من قول داده بودی، اما مرا کنار گذاشتی و نابود کردی و در عرض دو ماه مرا با یکی دیگر جایگزین کردی؛ من باید از تو متنفر می شدم تا خودم را دوست داشته باشم. ساعتی پس از انتشار این ترانه، هیلی بیبر، همسر جاستین، عکسی از ترانه سامر واکر خواننده با نام تو را خواهم کشت (I Will Kill You) را منتشر کرد که باعث شد هواداران سلنا فکر نمایند که خطاب هیلی به سلنا بوده و به اینستاگرام هیلی حمله نمایند، تا جایی که هیلی گفت که به هیچ عنوان منظورش از این استوری، سلنا نبوده و کامنت های اینستاگرامش را نیز بست.

ازطرفی هواداران سلنا بخش هایی از ترانه او را در زیر پست های جاستین کامنت می نمایند و به او می گویند که در حق سلنا بدی نموده و بعضی نیز الفاظ زشتی درباره او و همسرش به کار می برند. خلاصه که این وسط دعوا شده و قشون کشی و لشکرکشی، اما جالب اینجاست که خود سلنا که با انتشار ترانه اش دلیل اصلی این بگومگو ها بوده، هیچ اظهار نظری در این رابطه ننموده است. نظر شما چیست؟ شما هوادار کدامیک از این سلبریتی های پر از حاشیه هستید؟

این روز ها بازار هشتگ tbt حسابی داغ شده است. حالا این هشتگ چیست؟ باید بگوییم که تفاوت چندانی با آن چالش ده ساله که باعث شده بود همگی، چپ و راست، عکس های قدیمیشان را با عکس حالشان مقایسه نمایند، ندارد. در این چالش، سلبریتی ها عکس هایی قدیمی از خود رو می نمایند و بساط نوستالژی بازی به راه می اندازند. نیمار هم از این مسئله بی تفاوت نگذشته و عکس کودکی هایش را رو نموده است.

حالا که صحبت از فوتبالیست ها شد، یکی از پست های اینستاگرامی رونالدینهوی افسانه ای را هم رو کنیم که با پسران باب مارلی، خواننده فقید عکس گرفته است. زود است بگوییم پیر نشو لعنتی یا نه؟

مگر می گردد از اخبار فوتبالیست های معروف گفت و دیوید بکهام دوست داشتنی را جا انداخت؟ دیوید چند روز پیش با انتشار این عکس به هوادارانش مژده داد که همراه با کورتنی کاکس، بازیگر نقش مونیکای سریال محبوب دوستان (Friends) بازیگران افتخاری فصل آخر سریال خانواده مدرن (Modern Family) هستند. شما این سریال را دنبال می کنید؟ البته باید بگوییم که خود کورتنی کاکس، زودتر از دیوید بکهام، این خبر را در اینستاگرامش منتشر نموده، اما ما از انتشار این عکس معذوریم. یعنی کورتنی، حواسش به ویکتوریا بکهام بوده که چنان عکسی را منتشر نموده؟

خود ویکتوریا بکهام هم که مثل همواره، مانند یک زن پایبند به خانواده، عکس چهار فرزند محبوبش را منتشر نموده و البته حرف خاصی هم نزده. اصلا فکر می کنیم که ویکتوریا تا هفته ای یکی دو عکس از فرزندانش منتشر نکند، شب را راحت نمی خوابد. کپشن این عکس هم به زبان خودمان چیزی است در مایه های یک آخر هفته عالی با بچه هام.

والا تا آنجا که ما نگاه کردیم، کپشنی زیر این عکس دیو کامرون ندیدیم. اگر شما متوجه معنی و مفهوم عکسش یا حداقل هدف کامرون از اتنشار این عکس شدید، ممنون می شویم که به ما هم اطلاع بدهید.

تیلور هیل هم با انتشار یک سلفی از خودش، جمله ای را در کپشن نوشته که در نگاه اول عجیب و بی معنی به نظر می رسد، اما خوب که دقت می کنیم، می فهمیم که کلمه روی لباسش را که در آینه برعکس افتاده، به همان صورت نوشته. مثل اینکه ما در کپشن بنویسیم: (حواستون باشه که ینوبرهم مسئله مهمیه) که منظور، همان مهربونی است. حالا به نظر شما حرکت تیلور بامزه و جالب بوده؟

بازیگر مجموعه فیلم های سینمایی نگهبانان کهکشان (Guardian of Galaxy) برای تفریح به پاریس رفته و از ایموجی کپشنش می گردد اینطور برداشت کرد که برای تعطیلات هالووین به آنجا رفته است. والا ما که فکر می کنیم به فامیلی اش می آید که به جای پاریس، بیاید گیلان خودمان.

مارک روفالو هم مشغول آماده شدن و خوشتیپ کردن است برای ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی آب های تاریک (Dark Waters).

تیلور با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشته که: من 13 سال پیش در مصاحبه ای گفتم دلم می خواهد آلبوم دومم را هم منتشر کنم و معروف شوم، اما همواره همین تیلوری که هستم، بمانم و تغییر نکنم. امروز 13 سال از آن زمان گذشته و من هفت آلبوم منتشر کردم، اما از نظرات و برخورد های شما به این نتیجه رسیدم که هنوز همان تیلور قبلی هستم و شما مرا همانطور دوست دارید. نظر شما چیست؟ به نظرتان تیلور اصلا از نظر اخلاقی تغییری نموده؟ مغرورتر نشده؟

انگار آنطرف آب هم از این عکس ها می گیرند که مثلا انگار حواسم نیست. حداقل شان مندس که این کار را نموده.

گویا داستان طلاق مایکل داگلاس از کاترین زتاجونز واقعا ختم به خیر شده. داگلاس عکسی منتشر نموده از آخرین روز حضورش در شهر هالیوود برای فیلمبرداری فصل دوم سریال روش کامینسکی (The Kominsky Method) همراه با خانواده.

این هفته هالووین در پیش است و به نظر می رسد که سلبریتی ها قرار است به قول معروف بترکونن. کریستن بل هم که هنوز هالووین نرسیده همراه با همسرش به پیشواز رفته، البته لباس هایی که این زوج پوشیدن، بیشتر شبیه به پیژامه وقت خواب است تا لباس ترسناک هالووین.

جین فوندا این روز ها حسابی با کارهایش سروصدا راه انداخته. او همراه چند نفر دیگر کمپینی درست نموده علیه آتش سوزی های چند سال اخیر کالیفرنیای آمریکا و با راه اندازی اعتراضات خیابانی، توجه همه را به خودش و کمپینش جلب نموده. چند روز پیش، جین فوندا بخاطر همین مسئله دستگیر و بازداشت شد، اما جالب است بدانید که درهمان حین جایزه بفتا را نیز برد.

جیمز بلانت خوش صدا ودوست داشتنی هم با پست کردن این عکس، خبر انتشار آهنگ جدیدش به نام (Once Upon a Mind) را اعلام نموده. ما که مشتاق شنیدنشیم، شما چطور؟

این هم از تیپ جدید جولیا رابرتز، بازیگر خوش تیپ هالیوود.

گویا سگ و گربه های خانگی ریس ویترسپون بیشتر از خودش منتظر هالووین هستند که اینطوری مظلومانه جمع شدند دور کدو ها و به دوربین زل زدند.

دواین جانسون معروف به راک از اینکه در فهرست باحالترین پدر های سال 2019 قرار گرفته، بسیار شاد است و به خودش افتخار می نماید.

لئونا لویس خودش هم از اینکه در این عکس، شبیه به بچه درس خوان هایی افتاده که بعد از تعطیلات تابستان به مدرسه برمی گردند، تعجب نموده. یعنی استودیو رفتن انفدر ذوق داره لئونا جان؟

دلمان نیامد این یکی پست دیوید بکهام را نادیده بگیریم. آخر خیلی از بردن فرزندانش برای تماشای مجسمه ای که برایش ساخته اند، شاد بود.

انسل، تصویری از خودش در کنار رالف لورن، طراح لباس مردانه معروف منتشر نموده؛ اصلا هم معلوم نیست که انسل خان چقدر از این عکس ذوق نموده ها.

ما که از این پست اینستاگرام مارگارت اتوود، نویسنده رمان و سریال خاطرات یک ندیمه خیلی خوشمان آمد؛ دو نسل متفاوت از نویسندگان پیروز زن در کنار هم. مارگارت اتوود جاافتاده در کنار الیف شافاک جوان، نویسنده کتاب ملت عشق.

خود اوان که شرح خاصی نداده، اما ما حدس می زنیم که با انتشار این عکس، خواسته ذوقش از رسیدن هالووین را نشان بدهد.

تصویری از جسیکا را در پشت صحنه تئاتر جدیدش می بینید.

گویا جیمز و جسیکا خیلی صمیمی هستند، چون جیمز هم همان تصویر را برای حمایت از جسیکا منتشر نموده. این دو بازیگر در قسمت دوم فیلم سینمایی آن (It) همبازی هستند.

نیکول هم با انتشار این عکس، تولد همسرش کیت اوربان را تبریک گفته و گفته که خیلی دوستش دارد.

یک عکس عاشقانه دیگر از یکی ازجنجالی ترین زوج های این روز های هالیوود، جو جوناس و سوفی ترنر.

میشل هم به چالش tbt پیوسته و عکسی از قدیم ندیم ها منتشر نموده.

ریکی مارتین با انتشار این عکس از اعتراضات مردمی در کشور شیلی حمایت نموده.

جیمی فالون هم گفته که می داند کدوی هالووین باید ترسناک باشد، نه خنده دار، اما بیشتر از این کاری از دستش برنمی آمده و نمی توانسته هنرنمایی کند.

کورتنی، تصویری از خواهرزاده اش منتشر نموده که دختر کوچک او را در آغوش گرفته که واکنش های احساسی مخاطبانش را در کامنت های اینستا دربرداشته.

گویا دوآ از انتشار عکس های نه چندان زیبای خودش ترسی ندارد. خود دوآ نوشته عکسش طوری است که انگار لب بالا ندارد.

بلیک با عجیب ترین عکس ممکن، تولد همسرش رایان رینولدز را تبریک گفته.

تصویری از لانا دل ری درکنار التون جان، خواننده و آهنگساز معروف انگلیسی برروی جلد مجله رولینگ استون منتشر شده که لانا آن را در اینستاگرامش گذاشته. لانا گفته که از کودکی، بزرگترین هدف و آرزویش خوانندگی بوده.

گویا دمی مور، این هفته به همراه مگی جیلنهال، مهمان شوی تلویزیونی جیمز کوردن بوده.

هیلاری ویدئویی از پسر کوچکش در اینستاگرام منتشر نموده و گفته که یک سال گذشته و از داشتن همچین پسری خیلی احساس شادی می نماید.

پاریس، دختر مایکل جکسون را در مهمانی هالووین دوست صمیمی اش، پاریس هیلتون می بینید؛ البته ظاهر عکس که هیچ ارتباطی به هالووین ندارد و بیشتر شبیه به مهمانی تولد دختربچه ای 5 ساله است.

لوپیتا عکسی از دیدارش با مردم بنین منتشر نموده و گفته که زنان جنگجوی فیلم سینمایی پلنگ سیاه (Black Panter) از جنگاوران زن این کشور با نام آگوجی الهام گرفته شدند و از دیدنشان ابراز شادی نموده.

اسم این گربه دوست داشتنی هویج هست و گویا از هواداران پروپاقرص الن دجنرس به حساب میاد و الن هم کلی اسباب بازی برای گربه ارسال نموده.

شاهزاده هری به عنوان فرمانده نیروی دریایی انگلستان، در 355 امین سالگرد ارتش نیروی دریایی به دیدار تعدادی از بازنشستگان نیروی دریایی و جانبازان آن ها رفته و از آن ها تقدیر نموده.

دنیز هم به چالش tbt پیوسته و عکسی قدیمی از خودش منتشر نموده، اما نگفته که مربوط به چه سالی هست.

دمت در کپشن عکسش نوشته: من دارم درباره یه موضوعی با کسی صحبت می کنم. یعنی اگر چنین شرحی نمی داد، ما اصلا متوجه نمی شدیم. واقعا خوب شد که گفت.

دمت در ادامه شرح های کاملش، زیر یک عکس دیگر هم ایموجی ابر گذاشته و منظورش این است که من درحال فکر کردن و رویابافی هستم.

بوراک که اصلا هیچ کپشنی برای عکسش نگذاشته. ما هم عکسش رو برای هوادارانش گذاشتیم تا ببینند و لذت ببرند.

یکی دیگر از افرادی که به چالش tbt پیوسته، تارکان هست؛ البته انصافا عکس تارکان از عکس خانم ها، هم قدیمی تر است و هم بامزه تر. حداقل تارکان دنبال بهترین عکس دوران جوانی اش نگشته.

گویا تولد حادیثه هست، اما ما که نفهمیدیم این ژست و این فضا چه ارتباطی به تولد دارد. لطفا درصورتی که شما متوجه شدید، ما را نیز باخبر سازید؛ با تشکر.

سونگول در پشت صحنه تئاتر جدیدش که گویا خیلی هم شاد است. همواره به خوشی و شادی سونگول جان.

موعد جشن هندی ها شده و باز هم عکس های رنگارنگ و خوش رنگ ولعاب از سلبریتی های هند می بینیم. شیلپا شتی رو درکنار خانواده می بینیم، درحال رفتن به جشن دیوالی؛ جشن نور و شکرگزاری در هندوستان. در چهار روز جشن دیوالی، مردم هند همه جا را چراغانی و رنگی می نمایند و جشن می گیرند و پایکوبی می نمایند.

سارا علیخان هم عکسی از خودش و خانواده اش در لباس مراسم دیوالی منتشر نموده.

باز هم پریانکا و ژست های مغرورانه اش. از هشتگی که پریانکا در زیر پست گذاشته، به نظر می رسد که عکس، مربوط به چالش tbt باشد، اما ظاهر و چهره پریانکا که نشان از قدیمی بودن عکس ندارد. شما چه فکر می کنید؟

کاجول زیر عکسش نوشته که خودش هم نمی داند در این لحظه به چه چیزی فکر می نموده و خیلی دوست دارد بداند که فکرش چه بوده. شاید هم داشته به همسرش آجی دیوگان فکر می نموده.

آکشی هم با انتشار این عکس جالب و عجیب، از اکران قسمت چهارم فیلم سینمایی (Housfull) خبر داده.

گویا کاترینا به همراه خواهرانش برای صرف قهوه به کلبه زمستانی با منظره برفی رفته. خوش به حالش. ما هم دلمان خواست.

کیم جیسو عکسی از سگ اش به اشتراک گذاشته و از زبان او نوشته که از دیدن آلبوم جدید جیسو شاد است.

اینستاگرام گروه گرلز جنریشن (Girls Generation) با این تصویر، خبر از انتشار آلبوم دوم تائه یون داد.

در این پست مارک، تصویر جدید از تیزر آلبوم جدید گروه گات سون (Got7) با نام نام مرا صدا بزن (Call My Name) را می بینید.

جنی، خواننده گروه موسیقی Blackpink با انتشار این تصویر گفته: بیاید شاد باشیم، اما تصویر خودش آنچنان هم شاد به نظر نمی رسد.

پارک در زیر این تصویر نوشته: دریا مرا فرا می گیرد. گویا خیلی هم در بحر تفکر غرق شده.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24455

به "در اینستای ستاره های خارجی؛ سلبریتی ها و پیشواز هالووین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در اینستای ستاره های خارجی؛ سلبریتی ها و پیشواز هالووین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید