درخشان: پرسپولیس مقابل شهرخودرو بر بازی مسلط بود، خرید رمضانی اشتباه بود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم خود را برای فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می نماید.

درخشان: پرسپولیس مقابل شهرخودرو بر بازی مسلط بود، خرید رمضانی اشتباه بود

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی پرسپولیس برابر شهرخودرو اظهار کرد: طبیعی است که هر تیمی مقابل پرسپولیس بسته بازی کند. شهرخودرو هم همینطور بسته بازی کرد و سعی داشت با محدود کردن فضاها اجازه ندهد هافبک های پرسپولیس فرصت گلزنی خلق نمایند و پاس های سالمی بدهند. شهرخودرو در طول بازی به دنبال این بود که گلی دریافت نکند و با دریافت یک تساوی، با یک امتیاز تهران را ترک کند.

وی اضافه نمود: در طول نیمه اول پرسپولیس سعی داشت با طراحی حملات و ارسال های بلند دروازه را با خطر روبه رو کند اما تا وقتی که به گل اول نرسیده بود، کارش سخت بود چون شهرخودرو کاملا بسته بازی می کرد اما پس از گل اولی که دریافت کرد، مجور شد بازتر بازی کند و همین امر باعث شد پرسپولیس بتواند گل های دیگر را به ثمر برساند. نسبت به بازی قبلی پرسپولیس بهتر و روان تر بازی کرد که همین امر یاری کرد این تیم فرصت های گلزنی بیشتری خلق کند و اگر مهاجمان دقت می کردند قطعا گل های بیشتری به ثمر می رسید.

سرمربی سابق پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم بر بازی تسلط داشت و هم توانست تغییر تاکتیک را تمرین کند. در این ملاقات هم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد شده بود که نشان می داد کادر فنی به فکر بازی فینال لیگ قهرمانان آسیاست. فکر می کنم نفرات جایگزین توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و با ادامه این فرایند، به هماهنگی مطلوبی هم خواهند رسید.

وی درباره عملکرد آرمان رمضانی هم گفت: متاسفانه این بازیکن خرید خوبی برای پرسپولیس نبود. او نتوانسته به پرسپولیس یاری کند و در ملاقات برابر شهرخودرو هم مثل یک بازیکن مبتدی عمل کرد. به نظرم پرسپولیس در خرید این بازیکن اشتباه کرد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 69996

به "درخشان: پرسپولیس مقابل شهرخودرو بر بازی مسلط بود، خرید رمضانی اشتباه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: پرسپولیس مقابل شهرخودرو بر بازی مسلط بود، خرید رمضانی اشتباه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید