دختران کبدی کار به سکوی اول آسیا چشم دوخته اند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یکی از تیم های حاضر در آوردگاه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا تیم ملی کبدی بانوان جمهوری اسلامی ایران است؛ بانوان ملی پوش کبدی کار که عنوان سوم بازی های آسیایی 2010 گوانجو و صندلی دوم بازی های آسیایی 2014 اینچئون را در کارنامه خود دارند این روزها برای تکمیل افتخارات خود و کسب صندلی اول بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در آخرین اردوهای آمادگی به سر می برند.

دختران کبدی کار به سکوی اول آسیا چشم دوخته اند

2 تن از بازیکنان ملی پوش کبدی بانوان دختران کرمانشاهی آزاده صیدی و فاطمه کرمی هستند که با توانایی ها و استعدادهای فوق العاده خود و حضور در تیم ملی برای کشور افتخارآفرین شده اند و حالا با کوشش هایی که دارند به همراه سایر ملی پوشان فقط به صندلی اول چشم دوخته اند.

آزاده صیدی ورزشکار کرمانشاهی و ملی پوش کبدی کشورمان در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد میزان آمادگی اش برای حضور در این رقابت ها گفت: سطح آمادگی ما به صددرصد رسیده البته بعضی نقطه ضعف های کوچکی داریم که درصدد برطرف آن هستیم.

وی اضافه کرد: بیست ودوم مردادماه جاری به مسابقات اعزام می شویم و امیدواریم با کسب مدال طلا نتایج کوشش هایمان را ببینیم.

صیدی هندوستان را رقیب اصلی تیم ملی کبدی بانوان ایران برشمرد و گفت: برای رقابت با هندوستان باید کشورهای کره، چین، سریلانکا و تایلند را کنار بزنیم بعد به هندوستان برسیم چون تمام تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی می آیند.

عضو تیم ملی کبدی بانوان قول کسب مدال طلا را داد و اضافه کرد: بیش از پنج ماه است برای دستیابی به طلا می جنگیم و به دلیل قرارگیری در اردو حتی خانواده هایمان را ندیدیم چون روزهای استراحت میان هر اردوها تنها دو تا سه روز بوده که امکان بازگشت نداشتیم.

صیدی اظهار داشت: امیدواریم با کسب مدال طلا مردم را شاد کنیم البته برای رسیدن به این مهم به دعای خیر مردم هم نیاز داریم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17928

به "دختران کبدی کار به سکوی اول آسیا چشم دوخته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختران کبدی کار به سکوی اول آسیا چشم دوخته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید