دانش آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مدیر آموزش و پرورش رفسنجان ظهر چهارشنبه در جلسه استقبال از این دانش آموزان که در آموزش و پرورش رفسنجان برگزار گردید، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر بدون همکاری و تعامل بود به این رتبه دست نمی یافتید و حس مسئولیت و مردم شناسی موجب شد این پله های ترقی را کسب کنید.

دانش آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند

سیدکاظم حسینی پور با بیان اینکه خانواده های شما دانش آموزان نقش اساسی در این موفقیت شما دارند، اضافه نمود: انسان راهی که انتخاب می نماید باید برای آن مسیر سرمایه گذاری و کوشش کند و سختی ها را متحمل گردد. مربیان هلال احمر هم وقت گذاشتند و به دانش آموزان آموزش های خوبی دادند، همه مانند یک زنجیر کوشش کردند تا این موفقیت به دست آمد.

وی اعلام کرد: سال قبل تیم دختران ما از پسران قوی تر بود اما چون از رفسنجان دو تیم بود دختران ما را حذف کردند که اگر رفته بودند مطمئنا رتبه کسب می کردند امسال هم همین رخ داد و تیم دختران ما را حذف کردند.

آموزش 26 تیم دادرس دانش آموزی در رفسنجان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم گفت: یکی از برنامه های اساسی جمعیت هلال احمر افزایش میزان آگاهی مردم در روبرو با شرایط اضطراری است.

ابراهیم بابایی اضافه نمود: برای اجرای راحت تر این برنامه یکی از گروه های هدف دانش آموزان هستند و راحتی ارتباط با دانش آموزان در گرو همکاری مدیران آموزش و پرورش است.

رئیس جمعیت هلال احمر رفسنجان توضیح داد: دادرس برگرفته از اول واژه های دانش آموزان آماده در روزهای سخت است که در شهرستان رفسنجان 26 تیم در امسال در قالب این طرح آموزش دادند و 26 تیم به مرحله شهرستانی رسیدند.

بابایی ابراز داشت: مسابقه منطقه ای برگزار و رفسنجان جزء اولین ها بود که هم دختران هم پسران به مرحله استانی راه یافتند و پسران رتبه اول استان را کسب کردند و به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی اظهار داشت: رفسنجان سومین سالی است که به مسابقات کشوری رسیده که امسال و سال گذشته رتبه های برتر کشور در زمینه فعالیت های مهارتی و علمیاتی و امسال رتبه نایب قهرمانی را کسب کردیم.

وی مطرح نمود: دادرسان ما در مسابقات امسال علاوه بر اینکه خوب درخشیدند استحقاق دریافت جام بشردوستی مسابقات که همان کاپ اخلاق است را داشتند.

بابایی اضافه نمود: کیفیت فرآیندهای آموزشی نقش اساسی در کسب رتبه داشته و میزان دریافت مهارت تخصصی هر کدام از آیتم های مسابقه بالا بوده است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1095

به "دانش آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان رفسنجانی نایب قهرمان المپیاد دادرس کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید