خلیلی: امیدوارم لیگ هرچه سریعتر شروع گردد، پرسپولیس همان تیم سال گذشته است

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هرچه زودتر رقابت های لیگ برتر شروع گردد تا به برنامه ریزی مربیان لطمه وارد نگردد.

خلیلی: امیدوارم لیگ هرچه سریعتر شروع گردد، پرسپولیس همان تیم سال گذشته است

به گزارش ، محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیش از شروع مراسم قرعه کشی لیگ نوزدهم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زمان زیادی بود منتظر قرعه کشی لیگ بودیم گردد و با این وجود همه باشگاه ها از بلاتکلیفی خارج می شوند. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، چون وقتی تاریخ لیگ تعیین نیست برنامه ریزی مربیان به هم می ریزد و بازیکنان هم خسته می شوند.

او اضافه نمود: امروز قول داده اند تاریخ شروع بازی ها را به ما بگویند و امیدواریم که لیگ شروع گردد و متوجه شویم از چه زمانی مسابقات شروع خواهد شد.

خلیلی ادامه داد: در کنار حرم امام رضا بودن یک افتخار است و امیدوارم که ساعت پرواز به ما اجازه بدهد به زیارت امام رضا (ع) هم برویم.

سرپرست پرسپولیس درباره تایید نشدن مایگا و همچنین روند جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس گفت: مسائل نقل و انتقالاتی زیر نظر مدیرعامل است و در خصوص بازیکنان خارجی هم اطلاعات را عرب در اختیار دارد، اما م گزینه ها نفراتی خواهند بود که مدنظر کالدرون هستند.

خلیلی درباره زمان برگزاری دربی گفت: مسئله ای نیست و هر موقع بگویند بازی می کنیم. دربی جذابیت خودش را دارد و امیدوارم هر 2 در بازی شهرآورد یک فوتبال جذاب را در زمان مقرر انجام بدهند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه بیان نمود: پرسپولیس همان تیم سال گذشته است و چند بازیکن جدید به آن اضافه شده اند. پرسپولیس قدرتمندتر شده و امیدوارم با حمایت طرفداران سال جاری بعداز هتریک به چهارمین عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13910

به "خلیلی: امیدوارم لیگ هرچه سریعتر شروع گردد، پرسپولیس همان تیم سال گذشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیلی: امیدوارم لیگ هرچه سریعتر شروع گردد، پرسپولیس همان تیم سال گذشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید