خبرنگاران 10 بیمار کووید19 شبانه روز گذشته در شاهرود بستری شدند

به گزارش مهسان بلاگ، شاهرود - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: 10 بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

خبرنگاران 10 بیمار کووید19 شبانه روز گذشته در شاهرود بستری شدند

به گزارش خبرنگاران، رضا چمن شامگاه یکشنبه با بیان اینکه فرایند ابتلا و بستری در شهرستان های شاهرود و میامی کاهشی است، اضافه کرد: میانگین شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود طی 24 ساعت به 30 تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه همچنان شرایط سطح هشدار در شهرستان های شاهرود نارنجی و میامی زرد است، توضیح داد: مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در دستور کار خود داشته باشند چون این ویروس هنوز فعال است.

چمن با بیان اینکه تمامی 11 هزار دوز واکسن دریافتی دانشگاه علوم پزشکی برای گروه های هدف استفاده شده است، اضافه کرد: سه تا چهار روز اخیر وقفه ای در تزریق واکسن رخ داد که در صورت توزیع در سطح کشور ، واکسیناسیون گروه های هدف طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه 90 درصد از افراد بالای 80 سال در زیر مجموعه این دانشگاه واکسن زدند، گفت: در بعضی از مراکزی که واکسیناسیون افراد 80 سال به اتمام رسیده، تعدادی از جمعیت بالای 75 سال هم واکسن دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیماران و گروه های خاص، جامعه پزشکی ، دانشجویان مقاطع بالینی و کارورزی واکسن دریافت کردند، ابراز داشت: در صورت توزیع واکسن در سطح کشور این دانشگاه آمادگی کامل برای اجرای هر چه تمام تر واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش را دارد.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت 303 تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 76 هزار و 936 تن رسید.

همچنین از دیروز تا امروز (26 اردیبهشت 1400) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 11 هزار و 291 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که هزار و 787 تن از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 2 میلیون و 751 هزار و 166 تن رسید.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85843

به "خبرنگاران 10 بیمار کووید19 شبانه روز گذشته در شاهرود بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 بیمار کووید19 شبانه روز گذشته در شاهرود بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید