خبرنگاران پنج هزار و 47 نفر در ایلام بیمه بیکاری دریافت کردند

به گزارش مهسان بلاگ، ایلام - خبرنگاران - رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سال گذشته به پنج هزار و 47 متقاضی مشمول ایلامی، بیمه بیکاری پرداخت شد.

خبرنگاران پنج هزار و 47 نفر در ایلام بیمه بیکاری دریافت کردند

امید احتیاجیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: سال گذشته در مجموع هفت هزار و 364 نفر در سامانه درخواست بیمه بیکاری ثبت نام کردند.

وی افزود: از مجموع ثبت نام شدگان 2 هزار و 317 نفر به جامانده است که تعداد اندکی از آنان پرونده هایشان ناقص بوده و با وجود اعلام به متقاضی، برطرف نقص نشده یا اکثریت آنان مشمول دریافت بیمه بیکاری نیستند.

احتیاجیان یادآور شد: شرط پرداخت مقرری بیمه بیکاری، مشمول بودن قانون کار، قانون تامین اجتماعی و قانون بیمه بیکاری است.

رییس حمایت مشاغل و بیمه بیکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سال گذشته تعداد ثبت نام کنندگان مشمول بیمه بیکاری در سامانه اینترنتی پنج هزار و 47 نفر بوده که از این تعداد سه هزار و 14 نفر به علت حوادث غیر مترقبه ناشی از کرونا و یک هزار و 74 نفر به علت تعطیلی کارگاه و مابقی به دلیل اتمام قرارداد، تعدیل نیرو، اخراج دراثنای فصل کار و قرارداد کار و عدم احتیاج و کمبود نقدینگی بیکار شدند.

احتیاجیان افزود: مجموع ثبت نام کنندگان بیمه بیکاری در سامانه جامع روابط کار از اول مرداد 99 تا کنون 739 نفر بوده که از این تعداد نیز 548 نفر مشمول بیمه بیکاری شناخته شده اند.

وی تاکید نمود: افرادی که بیکار می شوند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان خدمات دولت یا کاریابی ها نسبت به احراز هویت و تشکیل پرونده الکترونیکی و ثبت درخواست غیر حضوری در فرجه های قانونی 30 روزه از تاریخ بیکاری اقدام کنند و احتیاجی به مراجعه حضوری ندارند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85917

به "خبرنگاران پنج هزار و 47 نفر در ایلام بیمه بیکاری دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پنج هزار و 47 نفر در ایلام بیمه بیکاری دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید