خبرنگاران همکاری نکردن مردم موجب طولانی شدن بیماری کرونا می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، یزد - خبرنگاران - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: برای پیشگیری و غلبه بر کرونا به همکاری مردم و جدی دریافت توصیه مسوولان احتیاج است و اگر همکاری نباشد بدون شک شاهد طولانی شدن این بیماری می شویم .

خبرنگاران همکاری نکردن مردم موجب طولانی شدن بیماری کرونا می گردد

دکتر محمدرضا دهقانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه یزد جزو مناطق درگیر با کروناست اضافه نمود: برای قطع زنجیره این بیماری باید طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم جدی گرفته گردد.

وی ادامه داد: کنترل بیماری کرونا به احساس وظیفه همگانی در رعایت کردن دقیق نکات بهداشتی به خصوص دور بودن از جمع و قرنطینه خانگی بستگی دارد که همکاری ها باید بیشتر گردد.

این مسوول به طرح ملی پایش سلامت شهروندان به عنوان یک کار مهم ملی برای تشخیص بیماری و پیشگیری از آن اشاره نمود و همکاری مردم با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان را خواهان شد.

دهقانی اظهار کرد: در جریان اجرای این طرح کارشناسان بهداشت تلفنی سوالاتی را از مردم و خانواده ها مطرح می نمایند که همکاری در پاسخگویی دقیق نقش مهمی در حل معضل کرونا دارد.

وی همچنین از مردم خواست برای صیانت از سلامتی خود و دیگران از رفتن به بیرون از منزل به خصوص در روزهای تعطیل آینده خودداری نمایند .

استان یزد یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42486

به "خبرنگاران همکاری نکردن مردم موجب طولانی شدن بیماری کرونا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران همکاری نکردن مردم موجب طولانی شدن بیماری کرونا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید