خبرنگاران ماراتن جذاب مهرام و نفت به راند پنجم کشید

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- تیم مهرام توانست با پیروزی مقابل نفت آبادان در چهارمین دیدار نیمه نهایی، تعداد بردهای خود را با حریف در عدد دو به تساوی برساند.

خبرنگاران ماراتن جذاب مهرام و نفت به راند پنجم کشید

به گزارش خبرنگاران، چهارمین دیدار مرحله نیمه نهایی تیم های مهرام تهران و نفت آبادان در لیگ برتر بسکتبال امروز (دوشنبه) از ساعت 13:15 در تالار بسکتبال آزادی برگزار گشت. این دیدار حساس و نزدیک در پایان با نتیجه 90 بر 86 به سود مهرام پایان یافت. مهرام با این پیروزی دومین پیروزی خود را بدست آورد و مشخص شدن فینالیست را به دیدار پنجم کشاند.

دیدار حساس این دو تیم در وقت قانونی به تساوی 76 بر 76 رسید اما در وقت اضافه شاگردان علی آرزومندی توانستند به کمک درخشش صمد نیکخواه بهرامی حریف خود را از پیش رو بردارند.

دیدار پنجم و آخر این دو تیم روز چهارشنبه 25 فروردین ماه برگزار می شود و هر تیمی که بتواند پیروز شود جواز حضور در فینال لیگ برتر بسکتبال را بدست خواهد آورد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این توانسته بود با کسب سومین پیروزی خود مقابل شیمیدر قم به فینال لیگ برتر بسکتبال راه پیدا کند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 82587

به "خبرنگاران ماراتن جذاب مهرام و نفت به راند پنجم کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماراتن جذاب مهرام و نفت به راند پنجم کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید