خبرنگاران شرایط مبهم انصاری برای ادامه همکاری با پرسپولیس

به گزارش مهسان بلاگ، تهران- خبرنگاران- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با وجود مخالفت مسوولان باشگاه همچنان روی جدایی تاکید دارد.

خبرنگاران شرایط مبهم انصاری برای ادامه همکاری با پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، محمد انصاری مدافع با تجربه تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای فصل در فهرست مازاد یحیی گل محمدی قرار داشت و حتی در مصاحبه ای اظهار داشت که از حضور در تمرینات تیم توسط مدیر تیم منع شده است اما این بازیکن پس از جدایی شجاع خلیل زاده در پرسپولیس ابقا شد و در جمع سرخپوشان ماند.

در حالی که فصل جابجایی زمستانی رو به اتمام است، فرشاد فرجی مدافع نیم فصل اول تیم فوتبال پدیده آخرین خرید زمستانی سرخپوشان بود که با عقد قراردادی به مدت دو سال و نیم به پرسپولیس پیوست.

پس از جذب این بازیکن بود که انصاری به یکباره درخواست جدایی داد.

حتی یحیی گل محمدی اظهار داشت که مخالف جدایی او است. انصاری در 2 روز گذشته در تمرین تیمش حاضر نشد تا آینده او با پرسپولیس بیش از پیش در ابهام قرار گیرد.

مسوولان باشگاه و کادر فنی موضع خود را در قبال جدایی انصاری اظهار داشتند و صراحتا نشان دادند که با جدایی این مدافع که تازه مصدومیتش بهبود یافته، مخالف هستند.

با این حال این مدافع امروز (چهارشنبه) با انتشار پیامی صراحتا اظهار داشت که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد.

وی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: خدا را شکر می کنم که سال های خوبی با هم داشتیم و لحظه به لحظه پوشیدن این لباس برایم افتخار بود. علیرغم میل باطنی فکر می کنم جدایی من به نفع همه باشد. با توجه به اضافه شدن نفرات جدید به تیم به الحمدالله دست باشگاه برای استفاده از بازیکنان بازتر شده و این باعث خوشحالی همه است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79979

به "خبرنگاران شرایط مبهم انصاری برای ادامه همکاری با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط مبهم انصاری برای ادامه همکاری با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید