حمل ونقل عمومی موضوعی حاکمیتی است و نیاز به حمایت جدی دولت ها دارد

به گزارش مهسان بلاگ، مترو یک موضوع حاکمیتی است و نیاز است که همه بخش ها از این موضوع مهم در راستای بهبود و تکمیل خدمات بهتر برای شهروندان حمایت کنند.

حمل ونقل عمومی موضوعی حاکمیتی است و نیاز به حمایت جدی دولت ها دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت وسازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، مجمع عمومی عادی سالیانه شر کت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با حضور سید مناف هاشمی وسایر اعضای مجمع در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار گشت.

در ابتدای این جلسه گزارش عملکرد سازمان در سال 1399 وبرنامه های سال 1400 توسط عبداله پور سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران ارائه شد. سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان در مورد سال مالی منتهی به سرانجام اسفند 1399 قرائت شد و اعضای مجمع در مورد این موضوع به بحث و تبادل نظرپرداختند.

عبداله پور در ادامه اعلام کرد: سال سختی را در این شرکت با توجه به تحریم و شرایط کرونا سپری شد و قطعا در این مدت توجه و حمایت وبژه معاون حمل و نقل و ترافیک بسیار حائز اهمیت بود که با تزریق منابع مالی تا این لحظه بسیاری از مواردی که شرکت را دچار بحران کرده بود مرتفع شد و در جهت خود قرار گرفت.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران در سرانجام اعلام کرد: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری ایستگاه های مترو متعددی افتتاح شد که با توجه به تحریم ها و کمبود امکانات بسیار قابل توجه است.

درجمع بندی مجمع سید مناف هاشمی ضمن قدردانی از خدمات نوبخت مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو عنوان کرد: نوسازی قطار ها باید اولویت اصلی این شرکت قرار گیرد و همه نوع امکانات حمایتی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: مترو یک موضوع حاکمیتی و همچنین نیاز است که همه نهاد های دولتی و حاکمیتی در این خصوص حمایت نمایند و همچنین مدیران این شرکت هم از این موضوع در راستای بهبود و تکمیل خدمات بهتر در ارتباط با شهروندان استفاده کرده و در مورد اوراق مشارکت و سهم دولت در حوزه حمل و نقل و یارانه بلیت هم مطالبه گری نمایند.

سید مناف هاشمی در سرانجام گفت: در بحث کاهش درآمد های شرکت به دلیل شرایط تحریم و کرونا و افزایش هزینه های جاری شرکت، نیاز است که بیشتر به مردم اطلاع رسانی شود و مخاطبان این حوزه بدانند چه آسیب هایی در شرایط کرونا و تحریم ها به مترو و حوزه حمل و نقل وارد شده است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88008

به "حمل ونقل عمومی موضوعی حاکمیتی است و نیاز به حمایت جدی دولت ها دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل ونقل عمومی موضوعی حاکمیتی است و نیاز به حمایت جدی دولت ها دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید