حفظ چرخه فراوری و تأمین نیازهای اساسی مردم لازم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز سه شنبه در جلسه ای با نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی استان ابراز داشت: باید از این توانمندی ها در جهت توسعه مالی استان استفاده کرد.

حفظ چرخه فراوری و تأمین نیازهای اساسی مردم لازم است

وی با اشاره به اینکه کشاورزان به مصالح ملی توجه داشته اند، اضافه نمود: دشمنان به دنبال ناراضی کردن مردم به وسیله فشار مالی و گرانی ها هستند، البته مردم ایران هوشیار هستند.

پورمحمدی همچنین با تاکید بر اینکه مردم ایران در مقاطع مختلف نشان داده اند که با اسلام و انقلاب مسئله ای ندارند، ادامه داد: باید مسئولان برای کاهش مسائل جامعه کوشش نمایند.

وی با بیان اینکه مسائلی که در بخش های اجرا و نظارت وجود دارد با تدبیر قابل حل است، گفت: مسئولان باید قبل از وقوع مسائل آنها را پیش بینی نمایند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه افزایش بهره وری در مصرف آب لازم است، اضافه نمود: توجه به کشت فراسرزمینی و تغییر الگوی کشت نیز در استان با توجه به کمبود آب لازم است و باید فعالان بخش کشاورزی و کشاورزان استان در این خصوص کوشش نمایند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط تشکل های کشاورزی با مراکز علمی و دانشگاهی موثر است، گفت: استفاده از فناوری های پیشرفته در فراوری ماشین آلات بخش کشاورزی مهم و پربازده است.

پورمحمدی سپس ابراز داشت: فراوری نمایندگان کشاورزی به خوبی از مسائل و راهکار های این بخش مطلع هستند و ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم تا موانع فعالیت آنها را برطرف کنیم.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6811

به "حفظ چرخه فراوری و تأمین نیازهای اساسی مردم لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ چرخه فراوری و تأمین نیازهای اساسی مردم لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید