جشن و پایکوبی اهالی دیرالزور از پیروزی های ارتش سوریه

به گزارش مهسان بلاگ، ساکنین شهر دیرالزور سوریه امروز (چهارشنبه) با آمدن به خیابان ها شادمانی خود را از پیروزی های ارتش این کشورر ابراز کردند.

جشن و پایکوبی اهالی دیرالزور از پیروزی های ارتش سوریه

عملیات نظامی ترکیه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اهالی شهر دیرالزور واقع در شرق این کشور ضمن محکومیت اقدام نظامی ترکیه در شمال سرزمینشان، با تجمع در اطراف فرودگاه نظامی شهر و در دست داشتن پرچم سوریه و تصویر رییس جمهورشان بشار اسد پیروزهای ارتش سوریه را جشن گرفتند.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه با انتشار گزارشی از پیشروی های میدانی ارتش سوریه در شمال شرقی این کشور، بیان کرد که نیروهای سوریه فرودگاه نظامی شهر الطبقه و تعدادی از تأسیسات مهم در این منطقه را به طور کامل به کنترل خود درآوردند.

ارتش سوریه

وزارت دفاع روسیه در سایت رسمی خود نقشه جدیدی پشروی میدانی ارتش سوریه در شمال شرق این کشور منتشر کرد.

طبق این نقشه، اراضی تحت سیطره ارتش سوریه، یک هزار و 30 کیلومتر مربع از شهر منبج، فرودگاه نظامی شهر الطبقه و دو ایستگاه انرژی، یکی نزدیک شهر الطبقه و دیگری در غرب الرقه را شامل می گردد.طبق این نقشه، اراضی تحت سیطره ارتش سوریه، یک هزار و 30 کیلومتر مربع از شهر منبج، فرودگاه نظامی شهر الطبقه و دو ایستگاه انرژی، یکی نزدیک شهر الطبقه و دیگری در غرب الرقه را شامل می گردد.

رسانه ها یکشنبه شب گزارش دادند که نمودها با دولت سوریه برای استقرار نیروهای ارتش در شمال این کشور توافق نموده اند.

این وزارتخانه پیشتر اعلام نموده بود که شهر منبج در شمال سوریه پس از خروج نظامیان آمریکایی به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمده است.

عملیات نظامی ارتش ترکیه در شمال شرق سوریه با نام عملیات چشمه صلح با اعلام اردوغان در روز چهارشنبه 17 مهرماه پس از آن شروع شد که رئیس جمهوری آمریکا پیش از آن، خروج نظامیان کشورش از شمال شرق سوریه را اعلام نموده بود.

این عملیات، با مخالفت های منطقه ای و بین المللی زیادی رو به رو شده است.

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله آلمان و فرانسه در واکنش به حمله نظامی ترکیه به سوریه، صادرات تسلیحات خود به این کشور را به حال تعلیق درآورده اند.

ارتش ترکیه از سال 2016 به این طرف در دو عملیات سپر فرات (سوم شهریور 95 تا 9 فروردین 96) و عملیات شاخه زیتون (30 دی ماه 96 تا چهار فروردین 97) با همکاری گروه های تروریستی مورد حمایت خود، چهار هزار کیلومتر از خاک سوریه از جمله شهرهای الباب، اعزاز، جرابلس و عفرین در شمال این کشور را تصرف کرد.،ایرنا

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22463

به "جشن و پایکوبی اهالی دیرالزور از پیروزی های ارتش سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن و پایکوبی اهالی دیرالزور از پیروزی های ارتش سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید