جزئیات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش مهسان بلاگ، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 صبح روز آدینه 11 مرداد 98 در 163 شهرستان و 271 حوزه امتحانی برگزار می گردد.

جزئیات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 در 16 کدرشته صبح روز آدینه 11 مرداد 98 در 163 شهرستان و 271 حوزه امتحانی برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: از تعداد 85 هزار و 547 نفر داوطلب ثبت نام کننده در این دوره ها تعداد 10 هزار و 295 نفر در روز آدینه به رقابت می پردازند.

به گفته وی، تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی، برق، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت، هنرهای تجسمی کدرشته های امتحانی این آزمون است.

توکلی اضافه نمود: برگ راهنمای آزمون و کارت ورود به جلسه برای داوطلبان تمام رشته های امتحانی با آزمون از ساعت 10 امروز سه شنبه 8 مرداد 98 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان تا پنجشنبه 10 مردادماه برای دریافت کارت ورود به جلسه مهلت دارند.

توکلی گفت: همچنین آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال 1398 برای پذیرش در 9 رشته با آزمون متحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذای نیز روز آدینه 11 مرداد 98 برگزار می گردد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمار ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید تعداد 112 هزار و 194 نفر در این دوره ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد 85 هزار و 473 نفر در رشته های با آزمون به رقابت می پردازند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13328

به "جزئیات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید