جدیدترین تصاویر کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، با لو رفتن تصاویر خودروی آزمایشی کیا اسپورتیج 2022، اکنون رندر جدیدی بر پایه آن منتشر شده است که جزئیات بیشتری از این خودرو را نشان می دهد.

جدیدترین تصاویر کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد

در روزهای گذشته بود که کیا اسپورتیج 2022 (Kia Sportage 2022) در جدیدترین مراحل آزمایش دیده شد. در این تصاویر پوشش استتاری مانع از درک جزئیات خودرو می شد اما اکنون یک طراح خودروهای مفهومی که سابقه خوبی در نمایش جزئیات پیش از عرضه رسمی دارد، بر پایه عکس های جاسوسی، رندر تازه ای از این خودرو منتشر نموده است.

خط فراوری خودروهای شاسی بلند کیا در سال 1993 و با معرفی نخستین اسپورتیج شروع به کار کرد. از آن موقع کیا به فراوریکننده ای شاخص در صنعت خودرو تبدیل شده و اسپورتیج هم به عنوان یک شاسی بلند نسبتا لوکس، به بلوغ رسیده است. در عین حال این برند متعلق به گروه هیوندای همچنان در حال کوشش برای توسعه سهم خود در بازار است و می توان ارائه به روزرسانی های گسترده برای اسپورتیج و شاسی بلند لوکس تلوراید (Telluride) را نشانه آن دانست. این شرکت همچنین گزینه ای قوی برای فراوری خودروی اپل محسوب می گردد.

پیش از این هم تصاویری از کیا اسپورتیج 2022 هنگام آزمایش در پیست رانندگی نوربورگ رینگ (Nurburgring) در پوشش استتاری قوی دیده شده بود که رندرهای آن هم منتشر شد اما اکنون جزئیات لو رفته تازه، هیجان انتظار برای رانندگی با این خودروی کراس اوور جدید را بیشتر می نماید.

خودرویی که اکنون لوگوی جدید کیا هم بر آن نقش بسته است. در این تصاویر پایان شاهد طراحی چراغ های جلوی بسیار منحصربه فرد خودرو هستیم و فقط زمان نشان می دهد که آیا کیا در طراحی نهایی خود تا این اندازه جسورانه عمل خواهد نمود یا خیر.

اسپورتیج 2022 پلتفرم و سیستم انتقال قدرت مشترک با هیوندای توسان دارد و انتظار می رود که گزینه های مختلف موتور برای طیف گسترده مشتریان ارائه گردد و بدین ترتیب شاهد موتورهای بنزینی معمول، گزینه های هیبریدی و شاید حتی یک اسپورتیج الکتریکی باشیم. این پلتفرم مشترک و انعطاف پذیر به کیا امکان می دهد تا دقیقا چیزی را که مشتریان به دنبال آن هستند، ارائه دهد و از سویی از هزینه های توسعه مدل های گوناگون بکاهد.

  • کیا موتورز از نسخه خاص اسپورتیج به رنگ مشکی رونمایی کرد

عکس کاور: رندر کیا اسپورتیج 2022

Credit: Kolwsa.ru

منبع: Motor1

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77624

به "جدیدترین تصاویر کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تصاویر کیا اسپورتیج 2022 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید