جاده بین مزارع کشاورزی در بوشهر گسترش می یابد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کبری توکلی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی بوشهر گفت: توسعه برنامه های آموزشی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا برنامه های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می گردد.

جاده بین مزارع کشاورزی در بوشهر گسترش می یابد

وی از برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در سه روستای دهستان انگالی شهرستان بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: این کارگاه با همکاری شبکه دامپزشکی در سه روستای کره بند، قلعه سوخته و محرزی برگزار گردید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با علف های هرز کلزا اطلاع داد و اضافه نمود: این کارگاه با حضور 20 نفر از بهره برداران و کارشناسان در دهستان انگالی شهرستان بوشهر برگزار گردید.

وی از اجرای جاده بین مزارع برای بیش از400 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بوشهر اطلاع داد و بیان نمود: در راستای اجرای طرح های زیر بنایی و خدماتی بخش کشاورزی، پروژه جاده بین مزارع به طول هزار و 450 متر با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال اجرا شد.

توکلی گفت: جاده بین مزارع به این دلیل که از زیرساخت ها است و می تواند برای مراحل کاشت، داشت و برداشت مسیر رفت و آمد کشاورز را تسهیل داده و هزینه ها را کاهش دهد، از پروژه های اولویت دار این مدیریت محسوب می گردد.

وی اضافه نمود: اجرای این طرح 40 بهره بردار را در شهرستان بوشهر از مزایای خود بهره مند ساخته است و هدف از اجرای آن بهبود راه های صعب العبور، ساخت مسیر مناسب و هموار جهت تردد ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در حمل و نقل محصولات کشاورزی و رفت وآمد کشاورزان است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3938

به "جاده بین مزارع کشاورزی در بوشهر گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده بین مزارع کشاورزی در بوشهر گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید