ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا 11 دی ماه تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، ثبت نام برای بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، تا خاتمه روز شنبه 11 دی ماه 1400 تمدید شد.

ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا 11 دی ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام برای بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، تا سرانجام روز شنبه 11 دی ماه 1400 تمدید شد. این تمدید به علت استقبال دانشجویان از حضور در جشنواره، باتوجه به برگزار نشدن جشنواره در سال گذشته و بعلاوه امکان ثبت نام در این جشنواره برای دانشجویانی که سال گذشته شرایط حضور را داشتند، اجرا شده است.

تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه های تابعه وزارت بهداشت، می توانند بامراجعه به سایت جشنواره nemooneh.behdasht.gov.ir، نسبت به ثبت نام وتکمیل اطلاعات و مدارک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی اقدام نمایند.

دبیرخانه جشنواره دانشجوی نمونه کشوری وزارت های بهداشت و علوم و با همکاری دانشگاه های سراسر کشور، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را برگزار می نمایند.

جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله باهمکاری دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت های دانشجویی فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور، باهدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت های علمی-پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری های نو و بعلاوه شناسایی استعداد ها و حمایت از فعالیت های دانشجویان، برگزار می گردد.

بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال 98 برگزار شده بود که برگزاری جشنواره در سال 99 به علت شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و بعلاوه ممنوعیت برگزاری همایش های حضوری، به تعویق افتاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105154

به "ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا 11 دی ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه کشوری تا 11 دی ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید