تقویت صندوق حمایت از کشاورزی در قزوین لازم است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سید عبدالکریم رضوی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور روز سه شنبه با استاندار قزوین دیدار و مصاحبه کرد.

تقویت صندوق حمایت از کشاورزی در قزوین لازم است

در این دیدار که منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، موید فرماندار تاکستان، منصور بازدار مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی نیز حضور داشتند از خدمات صندوق در استان تقدیر شد.

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در این دیدار گفت: در یک سال گدشته با حضور مدیریت یک بانوی توانمند شاهد آرامشی در سازمان جهاد کشاورزی هستیم و برنامه های خوبی در حال اجراست.

حبیبی بیان نمود: با برنامه ریزی صورت گرفته در توسعه مجتمع های گلخانه ای، دفع آفات، راه اندازی صندوق کشمش در تاکستان، توسعه سیستم آبیاری نوین شاهد فعالیتهای ارزشمندی هستیم که اینده خوبی را نوید می دهد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین بیان نمود: همه ساله آفت زیتون و بیماری دام طیور آسیب های زیادی به استان می زد اما خوشبختانه با اقدامات پیگیرانه سال جاری موردی از این آفات و بیماری ها گزارش نشده و در سن گندم و آنفلوانزای مرغی با تدبیر و برنامه ریزی به کمترین خسارت رسیده ایم.

استاندار قزوین هم از خدمات رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تقدیر کرد و تقویت صندوق های حمایت از بخش کشاورزی را ضروری دانست.

در این دیدار فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم از برگزاری انتخابات هیئت مدیره صندوق توسعه حمایت از بخش کشاورزی اطلاع داد و اظهارداشت: افراد انتخاب شده که بیشتر آنها ابقا شده دور قبلی و افرادی توانمند و متعهد هستند که میتوانند در خدمت بهره برداران باشند.

خمسه توضیح داد: در چند سال اخیر مسائل زیادی در بخش کشاورزی داشته ایم اما با حمیات خوب استاندار محترم و معاونان استانداری و همراهی خوب همکاران توانسته ایم در بسیاری از شاخصها صندلی خوبی در کشور پیدا کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد با نظارت جدی تر دولت در صندوق کشمش در تاکستان بتوان زمینه حمایت های بیشتر از این صندوق نوپا را فراهم کرد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3813

به "تقویت صندوق حمایت از کشاورزی در قزوین لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت صندوق حمایت از کشاورزی در قزوین لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید