تشکیل 552 پرونده تخلف صنوف در بروجرد، 52 تن گوشت قرمز توزیع شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا شاهرودی عصر سه شنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد با بیان اینکه سال جاری بواسطه افزایش قیمت ها مشکلاتی در سطح بازار کشور به وجود آمد، گفت: قیمت نامتعادل کالاها و اجناس موجب آشفتگی بازار شد که با توجه به توان موجود توانستیم بازار بروجرد را کنترل کنیم.

تشکیل 552 پرونده تخلف صنوف در بروجرد، 52 تن گوشت قرمز توزیع شد

وی با اشاره به کاهش قیمت ها در سطح بازار، اضافه نمود: در حال حاضر 60 انبار در سطح شهرستان شناسایی شده است تا در مواقع ضروری بتوانیم احتیاج مردم را تامین کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد توضیح داد: در حال حاضر در زمینه عرضه و تامین کالا در سطح کشور و به تبع آن بروجرد مسئله ای نداریم و تنها مشکل اساسی افزایش قیمت گوشت قرمز است.

شاهرودی با بیان اینکه طی یکسال گذشته 162 تن گوشت قرمز در سطح بروجرد توزیع شده است، خاطر نشان کرد: در امسال نیز در سطح شهر 52 تن گوشت قرمز توزیع شده است که در مقابل احتیاج مردم ناچیز بوده است.

وی گفت: همچنین طی یکسال گذشته حدود 53 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی و 16 تن و 600 کیلوگرم گوشت مرغ و 100 کارتن تخم مرغ در سطح بروجرد توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اضافه نمود: همچنین امسال 5 هزار و 96 مورد بازرسی از سطح بازار بروجرد داشته ایم که 552 پرونده تخلف به ارزش 37 میلیارد و 473 میلیون و 670 ریال تشکیل شده است.

به گفته وی، از نیمه اسفند ماه امسال مانورهای نظارت بر بازار از سوی اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد شروع خواهد شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4364

به "تشکیل 552 پرونده تخلف صنوف در بروجرد، 52 تن گوشت قرمز توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 552 پرونده تخلف صنوف در بروجرد، 52 تن گوشت قرمز توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید