تساوی جذاب اما بدون گل شهرخودرو و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش مهسان بلاگ، دو تیم فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تساوی جذاب اما بدون گل شهرخودرو و پرسپولیس در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، دو تیم فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که این دیدار در سرانجام نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

بازی را تیم میزبان هجومی تر آغاز کرد و چند فرصت نصفه و نیمه را هم تا دقیقه پنجم روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد اما بی دقتی در پاس های آخر مانع از رسیدن توپ به مهاجمان این تیم شد. در این بین شاگردان کالدرون دل به ضدحملات خوش کرده بودند و یکی دو بار توسط وحید امیری خطرساز شدند.

در جدی ترین موقعیت پرسپولیس که با تعلل و اشتباه رحمتی به وجود آمد، علیپور می توانست با پرس دروازه بان شهرخودرو دروازه این تیم را باز کند که توپ علیپور به تیر دروازه برخورد کرد. پس از آن نوبت شهرخودرو بود و یک حمله جدی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد. در دقیقه 15 کرنر سروش رفیعی روی دروازه ارسال شد که ضربه سر شاکری به تیر دروازه برخورد کرد.

بعد از این هر دو تیم چند فرصت را داشتند که هوشیاری مدافعان باعث ناکام ماندن این حملات شد. در این بین فرشاد فرجی با خطا روی ترابی در میانه های زمین، مانع حمله پرسپولیس شد و از داور کارت زرد دریافت کرد. پس از این و در دقیقه 26 شوت زیبای علیپور با اختلافی کم از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دو تیم در طول نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که توپ مدام روی دروازه های دو تیم بود و علیپور و قاسمی نژاد فرصت های خوبی را از دست دادند. در دقیقه 39 شهرخودرو می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند که ضربه سر خطرناک شاکری با واکنش خوب بیرانوند همراه شد.

پس از این فرصت اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

ترکیب شهرخودرو: سیدمهدی رحمتی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، فرشاد محمدی مهر(10-فرشاد فرجی)، علی فرامرزی، اکبر صادقی، علی نبی زاده، امین قاسمی نژاد، سعید صادقی، سروش رفیعی و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمد انصاری، محمد حسین کنعانی زادگان، محسن ربیع خواه، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی و علی علیپور.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19859

به "تساوی جذاب اما بدون گل شهرخودرو و پرسپولیس در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی جذاب اما بدون گل شهرخودرو و پرسپولیس در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید