به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: با توجه به گزارش هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته های مختلف از جمله وزنه برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه برداری در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک مطرح شده، اگرچه دو سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم که ان شالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال های خوشرنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته های وزنه برداری، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است.

به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم

وزیر ورزش و جوانان گفت: کوشش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مسائل موجود را در اعزام ها و اردوها حل نموده و تا کنون هم به لطف خداوند و کوشش مجموعه ورزش کشور، فدراسیون وزنه برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی به وجود آمده است و من خیلی امیدوارم دو مدال خوش رنگ از وزنه برداری در المپیک به ارمغان آید.

مسعود سلطانی فر ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه گذاری با هدف شاد کردن دل میلیونها ایرانی دانست و گفت: مدال های ورزشکاران در رویدادهای جهانی، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده ها میلیون ایرانی مَی گردد که هیچ عرصه ای در شاد کردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم کوششمان این است که با وجود محرومیت ها و محدودیت ها نیازهای ورزشکاران المپیکی را رفع کنیم و تا کنون هم کم نگذاشتیم.

سلطانی فر با بیان اینکه پاداش قهرمانان سال 98 پرداخت شده است، شرح داد: سال 99 بدلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد ولی برای مدال های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام مَی کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده سازی را سپری نمایند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه برداران پس از قطعی شدن سهمیه های المپیکی، یاری هزینه ماهانه پنج میلیون تومان را برای مدت 18 ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را بدست می آورند، خواهد شد.

سلطانی فر تاکید نمود: نهایت کوشش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی ها انجام می دهیم تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان آید.

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 84570

به "به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کسب مدال های خوش رنگ وزنه برداری در المپیک بسیار امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید