بلومبرگ: آیفون 12 در تاریخ مقرر روانه بازار می شود

به گزارش مهسان بلاگ، با توجه به گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، سری آیفون 12 طبق همان روال سابق در تاریخ مقرر معرفی خواهند شد. طبق این خبر، آیفون های مبتنی بر فناوری 5G طبق برنامه در تاریخ معین شده روانه بازار می شوند زیرا تولید آن ها مطابق برنامه قرار است در فصل تابستان آغاز شود.

بلومبرگ: آیفون 12 در تاریخ مقرر روانه بازار می شود

فاکس کان به دلیل قوانین محدوده کننده چین ناچار شده بازگشایی مجدد خط تولید اصلی آیفون در ژنگژو را به تعویق بیندازد ولی گفته می شود این شرکت با ارائه مشوق های مالی قصد دارد نفرات جدیدی را برای مونتاژ محصولات استخدام کند. در همین زمینه، بلومبرگ مدتی قبل گزارشی منتشر کرد که در آن هم آمده بود تغییری در برنامه عرضه سری آیفون 12 اعمال نشده است. در این رابطه تا حالا گزارش های ضد و نقیضی مطرح شده که برخی از آن ها به احتمال تاخیر در ارائه این گوشی ها اشاره کرده اند.

گفته می شود اواخر تابستان یا اوایل پاییز اپل 4 مدل از سری آیفون 12 را روانه بازار می کند که شامل مدل 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک مدل 6.7 اینچی خواهد بود و هر چهار مدل از نمایشگر اولد بهره می برند و از فناوری 5G پشتیبانی می کنند. به غیر از این آیفون ها، در گزارش بلومبرگ آمده که به دلیل اختلال وسیع در زنجیره تامین محصولات، شاید عرضه دیگر محصولات این شرکت به زمان های دیگری موکول شوند.

منبع: Mac Rumors

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42248

به "بلومبرگ: آیفون 12 در تاریخ مقرر روانه بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ: آیفون 12 در تاریخ مقرر روانه بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید