بغداد: همسویی میان عراق و روسیه توانایی رویارویی با چالش ها را افزایش می دهد

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که همسویی گسترده میان بغداد و مسکو توانایی مقابله با چالش های مشترک را تقویت خواهد کرد.

بغداد: همسویی میان عراق و روسیه توانایی رویارویی با چالش ها را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از سومریه نیوز، احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق تاکید کرد: سفر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه به بغداد در روزهای هفتم و هشتم اکتبر آینده در چارچوب وقوع تحولات در سطح منطقه صورت می گیرد و وی در جریان این سفر، اوضاع را با سران سه قوه و محمد علی الحکیم، وزیر خارجه عراق مورد بررسی قرار خواهد داد.

الصحاف در ادامه افزود: قرار است لاوورف در جریان این سفر خطرات و چالش های منطقه ای از جمله تشدید تنش میان تهران و واشنگتن و همچنین مسائل مربوط به مبارزه با تروریسم و تبادل حمایت مشترک میان بغداد و مسکو را مورد بررسی قرار دهد.

سخنگوی وزارت خارجه عراق همچنین گفت: لاوروف در جریان سفرش به عراق با مسئولان این کشور در خصوص حمایت از تلاش های بغداد در سطوح مختلف در ارتباط با روابط میان دو کشور در سطح انرژی، سیاسی و دیپلماتیک رایزنی خواهد کرد.

وی شرح داد: همسویی گسترده میان بغداد و مسکو توانایی مقابله با چالش های مشترک را تقویت خواهد کرد و عراق و روسیه با هم در راستای برقراری ثبات در منطقه تلاش می کنند.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18321

به "بغداد: همسویی میان عراق و روسیه توانایی رویارویی با چالش ها را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بغداد: همسویی میان عراق و روسیه توانایی رویارویی با چالش ها را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید