برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای قاسم آباد رودسر

به گزارش مهسان بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری فم تور چادرشب بافی ویژه راهنمایان و فعالان گردشگری گیلان در روستای قاسم آباد رودسر اطلاع داد.

برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای قاسم آباد رودسر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، حمیدرضا آذرپور 30 بهمن ماه 98 ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: هدف از بازدید کارگاه های چادرشب بافی روستای قاسم آباد که در قالب فم تور برگزار گشت، آشناسازی راهنمایان و فعالان گردشگری این استان با کارگاه ها و فروشگاه های چادرشب بافی برای برگزاری تورهای تخصصی است.

او ادامه داد: فم تور (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس های هواپیمایی و... به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و... ارائه می گردد.

معاون گردشگری اداره کل گیلان اضافه نمود: برگزاری این فم تور، نقش مؤثری در معرفی هر چه بیشتر چادرشب بافی و روستای جهانی قاسم آباد و افزایش بازدید مسافران داخلی و گردشگران خارجی از کارگاه ها و فروشگاه های صنایع دستی این استان خواهد داشت.

او با بیان اینکه روستای قاسم آباد چابکسر از توابع رودسر در بهمن ماه امسال توسط شورای جهانی صنایع دستی با موضوع چادرشب بافی به ثبت جهانی رسید اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های غنی فرهنگی همچون لباس محلی قاسم آباد، چادرشب بافی و جاذبه های طبیعی کوشش می گردد تا از این ظرفیت ها برای جذب گردشگر و توسعه گردشگری در گیلان بهره گرفته گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35655

به "برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای قاسم آباد رودسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری فم تور چادرشب بافی در روستای قاسم آباد رودسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید