برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با کیانوش رستمی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ناکامی کیانوش رستمی در رقابتهای جهانی 2019 تایلند و تمرینات مستقل و تکروی های او در چند سال اخیر باعث شد تا نقدها فراوانی متوجه او گردد.به همین دلیل علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در واکنش به این موضوع گفت: تا به امروز خیلی با کیانوش رستمی مماشات شده اما از این پس دیگر اینگونه نخواهد بود و او باید مثل تمامی ملی پوشان در چارچوب قوانین حرکت کند. کیانوش قبل از المپیک ریو طبق برنامه ها و قوانین مدون پیش رفت اما رفته رفته همه چیز تغییر کرد و بی توجهی به این مساله باعث شد او حالا با این وضعیت روبرو باشد.

برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با کیانوش رستمی

وی اضافه نمود: او توجهی به برنامه های تیم ملی نداشت و خواهان تمرینات انفرادی بود. کیانوش علاوه بر بی توجهی به رکوردگیری و قوانین تیم ملی، حتی به حرف های برادرش هم توجهی نکرد تا در نهایت به این شرایط برسد. در غیر اینصورت نه تنها خودش با مشکل روبرو نشده بود بلکه تیم ایران هم می توانست نایب قهرمان دنیا گردد، اما این فرصت از دست رفت.

مرادی با تاکید بر اینکه نگاه فدراسیون به تمام قهرمانان عادلانه و پدرانه است گفت: با توجه به سهمیه های المپیکی تنها یک نفر در دسته 96 کیلوگرم می تواند به گزینشی المپیک اعزام گردد و در نهایت تنها 2 وزنه بردار باید به المپیک بروند. ما بطور کامل طبق چارچوب های فدراسیون و نظم و انضباط گام بر می داریم که این حرکت نیز به صورت مستمر خواهد بود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری به مورد عجیبی در مورد وزنه زدن کیانوش رستمی در لیگ هم اشاره نمود و گفت: او در مسابقات دنیای به ما گفت آرنجش آسیب دیده و نمی تواند در دو ضرب وزنه بزند اما چند روز بعد در کمال تعجب دیدیم که در لیگ 170 کیلوگرم یک ضرب و 215 کیلوگرم در دو ضرب را ثبت کرد! سوال اینجاست که چرا او در لیگ با این وزنه ها آغاز می نماید، اما در تیم ملی این انتخاب ها را نداشت تا به تیم ملی لطمه بخورد؟

وی در شرح دلایل مربیگری برادر کیانوش رستمی نیز گفت: او خودش برادرش را انتخاب کرد و ما هم تایید کردیم، اما از این به بعد نمی پذیریم. تا امروز خیلی با رستمی مماشات نموده ایم ولی از این به بعد باید در چارچوب قوانین فعالیت کند. ما حتی در مورد مربی خارجی هم معتقدیم با محدودیت هایی روبرو هستیم که باید مدیریت بهتری گردد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری که با برنامه رادیویی تهران ورزشی تبادل نظر می کرد در مورد درخواست اردوهای خارج از کشور و مربی خارجی از سوی کیانوش رستمی هم گفت: وظیفه ما این است که تعهدات ملی را هم در نظر بگیریم. چرا باید پول مان را در گلوی مربی خارجی بریزیم؟

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22292

به "برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با کیانوش رستمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد جدی فدراسیون وزنه برداری با کیانوش رستمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید