بازداشت تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند

به گزارش مهسان بلاگ، عصر روز گذشته چند تن از مدیران شهروند بازداشت شدند و شنیده شده که علت این بازداشت در مورد مناقصه یک بیمه بوده است.

بازداشت تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند

به گزارش فارس، کریمی مدیرعامل فروشگاه ای زنجیره ای شهروند در این باره گفت: در حال پیگیری هستیم که امروز این افراد با قرار وثیقه آزاد شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که علت این بازداشت چه بوده است گفت: داستانی نبوده است، عصر روز گذشته بازداشت شده اند و در حال پیگیری موضوع هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد این دستگیری مربوط به یک مناقصه بیمه بوده است، پاسخی نداد.

براساس این گزارش، در 24 دی ماه امسال هم مهناز استقامتی شهردار منطقه 8 و رحمانی شهردار منطقه 2 بازداشت شدند و تا به امروز هم در بازداشت هستند. البته روز گذشته پیروز حناچی در واکنش به بازداشت دو شهردار گفت که فعلا موضوع در حد اتهام است.

وی ادامه داد: شهرداری، سازمان طویلی است با 30 هزار میلیارد تومن بودجه و نمی توانیم قسم بخوریم که دیگر دستگیری به دلیل فساد نباشد. البته ما خودمان در شناسایی فساد جلوتریم و اگر این قضیه رخ دهد قطعا برخورد خواهیم کرد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80816

به "بازداشت تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت تعدادی از مدیران فروشگاه شهروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید