اینستاگرام به جای رسانه ملی!

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس فدراسیون بسکتبال می خواهد دیدارهای بسکتبال را به جای رسانه ملی از اینستاگرام برای علاقمندان پخش کند.

اینستاگرام به جای رسانه ملی!

به گزارش خبرنگاران ، رامین طباطبایی روز یکشنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال استان کرمانشاه از کوشش برای توسعه بسکتبال سه نفره خبرداد و گفت: در حال حاضر در بخش همگانی کردن رشته بسکتبال، روی این موضوع تمرکز نموده ایم. بسکتبال سه نفره می تواند تاثیرگذار در بسکتبال ایران باشد و خلاء های آن را جبران کند.

او همچنین تقویت استان ها را از دیگر روینمودهای فدراسیون بسکتبال عنوان نمود و ادامه داد: روسای هیات هایی که بتوانند شرایط مطلوبی را برای بسکتبال استان خود برنامه ریزی و در آن تغییرات مثبتی ایجاد نمایند را مورد حمایت قرار می دهیم.

طباطبایی با بیان اینکه هیات های استانی نباید مدام منتظر تزریق بودجه و ارسال برنامه از بالا باشند، گفت: متاسفانه این موضوع یک نگاه سنتی است که در کل جامعه وجود دارد. درحالی که در بحث بودجه تنها 10درصد از کل بودجه فدراسیون به استان ها تعلق می گیرد که برای هر استان تقریبا معادل هشت میلیون تومان می گردد، لذا هیات های هر استان باید بتوانند با تعامل با ادارات کل ورزش و جوانان خود نسبت به جذب اعتبار اقدام نمایند.

او ادامه داد: هیات های استانی باید توانمندیهای خود همچون وجود بازیکنان شاخص ملی پوش را به عنوان برند معرفی نمایند تا امکان جذب اسپانسر را داشته باشند، همانند کاری که فدراسیون درحال حاضر انجام می دهد.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین درخصوص پخش برخی از مسابقات بسکتبال از رسانه ملی نیز اظهار نظر عجیبی را عنوان نمود: تعامل خوبی با صداوسیما داریم، اما کوشش می کنیم با طراحی و بروز کردن سایت و اینستاگرام فدراسیون بتوانیم مسابقات را از این طریق برای علاقمندان پخش و وابستگی خود را به صداوسیما کم کنیم.

اظهار نظر عجیب طباطبایی در حالی مطرح گردیده که به نظر می رسد تحت تاثیر عملکرد خبرنگاران صدا و سیما در اندونزی بوده است! پخش زنده برخی مسابقات تیم بسکتبال و دیگر رشته ها از اینستاگرام، گویا به مذاق طباطبایی خوش آمده و مشاورانش این طرح و پیشنهاد عجیب را به او داده اند.

ضعف پخش رقابت های بسکتبال در سال های اخیر، بجای حل کردن این مشکل و جذب اسپانسرها برای دریافت آنتن، کار را به پاک کردن صورت مسئله و پیش آوردن یک شبکه اجتماعی و قرار دادن آن رو در روی صدا و سیما کشانده است!

4،2

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1226

به "اینستاگرام به جای رسانه ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام به جای رسانه ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید