ایران برق وارداتی هرات را قطع می نماید

به گزارش مهسان بلاگ، به گفته مقامات شرکت برق افغانستان (برشنا)، ایران قرار است برق وارداتی به هرات را به مدت دستکم 2 روز قطع کند.

ایران برق وارداتی هرات را قطع می نماید

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرنگاران، مقام های شرکت برشنا در هرات می گویند به علت کمبود انرژی در ایران، این کشور برق وارداتی به هرات را برای دست کم دو روز کاملاً قطع خواهد نمود.

زینب محسنی، سخنگوی شرکت برشنا در هرات، به روزنامه 8صبح گفت که مقام های شرکت برشنا با طرف ایرانی گفت وگو نموده اند و آنها اعلام کردند در صورت تشدید بحران کمبود انرژی، برق وارداتی هرات قطع خواهد شد.

به گفته او، کوشش ها برای وصل شدن برق وارداتی ایران به هرات تنها از طرف شب جریان دارد، اما مشکل کمبود انرژی در ایران جدی است.

سخنگوی شرکت برشنا در هرات اضافه کرد: به علت مسائل برق و کمبود انرژی در ایران، این کشور برق وارداتی خود به هرات را برای دو روز قطع خواهد نمود.

مقام های ایرانی در گفت وگو با مقام های شرکت برشنا گفته اند که مسائل کمبود انرژی در این کشور جدی است و در صورت کمبود انرژی، برق هرات قطع خواهد شد.

تا به امروز زمان دقیق قطع شدن برق وارداتی هرات از سوی ایران تعیین نشده است. طی روزهای اخیر کمبود انرژی و قطعی برق در بسیاری از شهرهای ایران شکایت های زیادی در پی داشته است.

حدود 70 درصد برق مورد احتیاج هرات به وسیله خط انتقال برق وارداتی ایران تأمین می گردد و با قطع برق، فعالیت ده ها کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی هرات مختل خواهد شد.

ر

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89842

به "ایران برق وارداتی هرات را قطع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران برق وارداتی هرات را قطع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید