اولسان خط حمله قدرتمندی دارد اما خسته است، نگران نیستیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از نفراتی است که این تیم روی آن برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 حساب نموده است. بشار در فینال 2018 لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن هم حضور داشت.

اولسان خط حمله قدرتمندی دارد اما خسته است، نگران نیستیم

این بازیکن در مورد رویارویی پرسپولیس با تیم اولسان گفت: خوشحالیم که در دوحه و در فینال آسیا هستیم. از وقتی به قطر آمده ایم تمرین نموده ایم. برای یک مسئولیت عظیم و بازی سخت آماده هستیم.

وی اضافه نمود: با تیم قدرتمند کره ای بازی داریم که شانسی به فینال نرسیده است. اولسان خط حمله قدرتمندی دارد و حتی یک مسابقه هم نباخته است. ملاقات سختی خواهد بود و تیمی که کمتر اشتباه کند قهرمان خواهد شد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از باخت به تیم کاشیما در فینال سال 2018 آسیا صاحب تجربه شدیم. این به ما انگیزه می دهد تا اولین قهرمانی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاوریم. تماشاگران ایران پشت ما هستند. فقط می خواهیم برنامه های مربی را اجرا کنیم. ان شاءالله در فینال شانس هم با ما باشد و بتوانیم قهرمان شویم.

بشار اعلام نمود: اشتباهات فردی از هر تیم می تواند به حریف اجازه گلزنی بدهد و بعد از آن، فضاهای بسته کار را برای تیمی که گل خورده است سخت می نماید. امیدوارم در این بازی اشتباهات را کم کنیم. نقش ما اجرا کردن برنامه های مربی است.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت اولسان گفت: هر تیمی ضعف و قوت دارد. اولسان هنوز در شرایط و ریتم مسابقه است و بیشتر از ما بازی نموده است اما ممکن است خسته باشد در حالی که ما دو هفته در لیگ ایران بازی کردیم و سپس ملاقاتهای تدارکاتی انجام دادیم؛ اما نگران نخواهیم بود. در فینال هرچه که بتوانیم به کار می گیریم و ان شاءالله برنده شویم.

به گزارش خبرنگاران، فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا از ساعت 15:30 امروز شنبه در استادیوم الجنوب قطر بین پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی برگزار می گردد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 72460

به "اولسان خط حمله قدرتمندی دارد اما خسته است، نگران نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولسان خط حمله قدرتمندی دارد اما خسته است، نگران نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید