انهدام و شناسایی 400 باند تهیه و توزیع مواد مخدر

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس سابق مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در 6 سال 400 باند تهیه و توزیع و ترانزیت موادمخدر شناسایی و متلاشی شد.

انهدام و شناسایی 400 باند تهیه و توزیع مواد مخدر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با حضور سردار رحیمی برگزار گردید.

سرهنگ محمد بخشنده در مراسم تودیع خود در مقر پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به عملکرد این پلیس در مدت 6 سال اشاره و گفت: در 6 فعالیت این جانب در پلیس مبارزه با موادمخدر 400 باند تهیه و توزیع و ترانزیت موادمخدر شناسایی و متلاشی و بیش از 100 تن موادمخدر کشف شد.

وی گفت: در 10 ماهه اخیر یک باند موادمخدر کشف و در شب گذشته نیز در عملیاتی در شهرری 750 کیلوگرم موادمخدر از قاچاقچیان موادمخدر به دست آمد.

سرهنگ بخشنده به دستگیری 374 هزار نفر مرتبط با موادمخدر در 6 سال اخیر اشاره و اظهار داشت: در 10 ماه اخیر نیز 69 هزار نفر در جرایم مرتبط با موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی راه اندازی گشت ضربت پلیس مبارزه با موادمخدر را در پاکسازی اتوبان ها از وجود خرده فروشان و معتادان متجاهر مؤثر دانست و اعلام نمود: پلیس مبارزه با موادمخدر از نظر تجهیزات و خودروی پلیسی مسئله ای ندارد و هر پایگاه به سه تا 4 خودرو مجهز است.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32871

به "انهدام و شناسایی 400 باند تهیه و توزیع مواد مخدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام و شناسایی 400 باند تهیه و توزیع مواد مخدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید