انتقاد یک نماینده از عملکرد شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اغتشاش اخیر شیراز، اگر تمهیدات چه در اجرا و چه در نظارت بر اجرا انجام می شد، شاید این اتفاقات رخ نمی داد.

انتقاد یک نماینده از عملکرد شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی اکبری امروز 9 آذر در آسیب شناسی وقایع اخیر شهرستان شیراز گفت: در اغتشاشات اخیر، موج سواری دست کسانی افتاد که اعتراض مسالمت آمیز مردم را مصادره کردند.

وی اضافه کرد: متأسفانه شورای تأمین و مجموعه نیروهای امنیتی و انتظاماتی استان نیز غافلگیر شدند، وگرنه نباید این مسائل پیش می آمد.

اکبری توضیح داد: بنده همان روز نخست اغتشاشات سعی کردم با استاندار (به عنوان رئیس شورای تأمین) تماس بگیرم که پیروز نشدم و به نظرم در این غائله عملکرد بهتری می شد ارائه کرد.

نماینده شیراز در مجلس اعلام کرد: اگر تمهیداتی چه در اجرا و چه در نظارت بر اجرا انجام می شد، شاید این اتفاقات به این وسعت رخ نمی داد.

اکبری توضیح داد: درهرصورت اتفاق بد و رویداد زشتی بود که بنده رسماً در خصوص آن و عدم آمادگی های لازم، به دولت تذکر دادم.

این نماینده مجلس با توجه به جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر کشور و در پاسخ به اینکه آیا استیضاح رحمانی فضلی را امضا نموده است یا نه گفت: بنده استیضاح وزیر کشور را امضا نکردم و خبر هم ندارم چه کسانی آن را امضا نموده اند.

وی همچنین گفت: چند وزیر جهت استیضاح مدنظر نمایندگان بودند؛ حجتی وزیر کشاورزی که خودش پیش از استیضاح کناره گیری کرد و در خصوص وزرای دیگر همچون زنگنه وزیر نفت، رحمانی فضلی وزیر کشور و حاجی میرزایی وزیر آموزش وپرورش نیز مراحل جمع آوری امضا اجرا شده است.

اکبری درعین حال در خصوص دلایل این استیضاح ها نیز گفت: به هرحال اواخر هر دوره، چنین تنش هایی وجود دارد.

وی در قالب طنز نیز اعلام کرد: مثل اینکه عده ای از همکاران در مجلس در پی این هستند که دولت را ساقط نموده و بعضی را از نان خوردن بیندازند!

نماینده شیراز در مجلس در خصوص تصمیم نهایی اجرای افزایش قیمت بنزین توسط دولت نیز گفت: دولت در این ماجرا از اختیارات خود استفاده نکرد، مجلس نیز محافظه کاری کرد، لذا تصمیم به خارج از این دو قوه رفت و شد آنچه نباید گردد.

71 نماینده مجلس طرح استیضاح وزیر نفت را امضاء نموده اند که از میان نمایندگان فارس در مجلس تنها نام 3 نماینده سپیدان، ممسنی و جهرم به چشم می خورد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27839

به "انتقاد یک نماینده از عملکرد شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد یک نماینده از عملکرد شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید