انتشار کتاب مدیریت همگانی در آموزه های وحیانی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در این کتاب عرصه های مدیریت به 14 مورد تقسیم گردیده است از جمله مدیریت استرس، مدیریت اعتماد، مدیریت باور، مدیریت بحران، مدیریت پاداش، مدیریت تطبیقی، مدیریت تعارض، مدیریت تغییر، مدیریت دانش، مدیریت ریسک، مدیریت زمان، مدیریت عملکرد، مدیریت ناب و مدیریت هدف.

انتشار کتاب مدیریت همگانی در آموزه های وحیانی

نتایج به دست آمده این پژوهش در پرتو آموزه های دینی برای بیان روش های اداری امور جامعه در عرصه های گوناگون و ارائه راهکارهای بهینه اجرایی و ایجاد فرصت ها و بازشناسی تهدیدها در فرآیند خودسازی، احتیاج سنجی، زمان شناسی، آسیب شناسی، حفظ تناسب اهداف مدیریتی با علاقه و توان مخاطبان، هماهنگی کوشش ها و پرهیز از تعارض و چندگانگی در حوزه اجرا، ایجاد ارتباط میان اهداف و احتیاجها، اولویت بندی ایمن سازی و سالم سازی محیط برای همه، برآورده نمودن انتظارات فرد و سازمان با تعدیل و تحکیم روابط انسانی که خود مقدمه اصلاح سازی رفتار سازمانی و نگرش سیستمی خواهد بود.

نویسنده در بخشی از این کتاب به مدیریت بحران اشاره نموده و آورده است: نگرش سنتی به مدیریت بحران نگرشی منفی بوده، همانند فرونشاندن آتش توسط مدیر تلقی می گردیده است. با این تعبیر که مدیر بحران در انتظار خراب شدن کارها می نشیند و پس از بروز تخریب، سعی می نماید تا ضرر ناشی از خرابی ها را محدود کند. ولی در تطور معانی این واژه به تازگی معنای مثبت و بهتری برای آن پیدا گردیده است.

بر اساس معنای اخیر، همواره باید مجموعه ای از طرح ها و برنامه های عملی برای برخورد با تحولات احتمالی آینده در داخل سازمان ها تنظیم گردد و مدیران باید درباره اتفاقات احتمالی آینده بیندیشند و آمادگی برخورد با رخ دادهای غیرمترقبه را کسب نمایند، بنابراین مدیریت بحران بر ضرورت پیش بینی منظم و کسب آمادگی برای برخورد با آن دسته از مسائل داخلی و خارجی که به طور جدی شهرت، سودآوری یا حیات سازمان را تهدید می نمایند، تاکید دارد.

کتاب مدیریت همگانی در آموزه های وحیانی نوشته احمدعلی افتخاری در 261 صفحه در 1000 نسخه با قیمت 24000 تومان توسط انتشارات کتاب آوا منتشر شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1431

به "انتشار کتاب مدیریت همگانی در آموزه های وحیانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب مدیریت همگانی در آموزه های وحیانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید